Zeki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
subdomain'in subdomaini :S
36
●2.128
- 06-12-2013, 21:58:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.siz neden heyecan yapıyorsunuz , bir fikriniz varsa söylersiniz, yoksa susun ve dinleyin lütfen, akıl akıldan üstündür, belki değişik fikirler çıkar diye devam ediyoruz konuya, yoksa bu konu uzadıkça benim banka hesabıma para yazmıyor.
- 06-12-2013, 22:00:28Sen daha Sub nedir bilmezken gelen fikirleri ne yapıcaksın cok merak ediyorum.sehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2013, 22:01:47Gereksiz muhabbet yapmayın artık da konuya yazanlar olabilir belki, her seferinde sizi takip etmek istemiyorum.Zeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2013, 22:04:46tamam tamam kızma ben senin sorunu anladım az araştırim yazıcam buraya.sehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen diyorsun ki blog.siteadi.com olan bi siteye deli.blog.siteadi.com yapılabilirmi?
dogrumu anladım - 06-12-2013, 22:12:44Üyeliği durdurulduarkadaşı bilmem ama ben onu öğrenmek istiyorum. yabancı sitelerde gördüm özellikle üniversite sitelerinde falan baya kullanılıyor.Zeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
subasub.submub.sub.ankara.edu.tr ben bu kadarını bile gördüm. - 06-12-2013, 22:15:01İki satır cümlede nasıl kavga etmeyi başardınız valla helal olsun.
İstediğiniz kadar subdomain altına subdomain açabilirsiniz.
Bkz. http://de.ne.me.ncrf.net/ - 06-12-2013, 22:24:02evet hocam oluyor şimdi yapmamız gerekenler sunlar.kersade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Subdomainler Subdomains kısmna giriosun
normal önce kendi subu aciosun örnek
oyun diye
Subdomains yazan yerin karsisindaki bosluga oyun yazip aciosun
Normal subu açtin diyelim
onun içine deli diye sub acacaksin diyelim
http://deli.oyun.siteadi.com Diye dersek onun içinde yine Subdomainlere giriosun
Subdomain yazisinin karsisindaki bosluga deli yaziosun
karsisinda siteadi.com domain adi yazar oradan
oyun.siteadi.com'u seciosun yani ona ait sub olacak
Altındada public_html/deli diye gösterir
onuda
public_html/oyun/deli
diye yaparsin
Tamamdir