• 24-11-2013, 21:10:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Şuan tüm sitelerimde kullanıyorum, ne bileyim bir nevi Google'a bildirmek diye düşünüyorum. Benim düşünceme göre bir zararı yok, siz ne diyorsunuz bu konuda ?
  • 24-11-2013, 21:30:45
    #2
    ben kullandım ondanmıdır nedır hıtlerım sıfırlandı bende bahaneyı buna yazıdm
  • 24-11-2013, 21:33:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kullandım ondanmıdır nedır hıtlerım sıfırlandı bende bahaneyı buna yazıdm
    Yok hocam, ben sürekli olarak kullanıyorum hitlere bir etkisi olmadı şuana kadar.
  • 24-11-2013, 21:34:19
    #4
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, ben sürekli olarak kullanıyorum hitlere bir etkisi olmadı şuana kadar.
    zaten hemen etkısı olmuyor bız de bahane edıyoruz işte

    zararı olsaydı sınır olarak zaten500 koymazlardı demekkı zrarlı degılkı o kadar koymuslar
  • 24-11-2013, 21:37:42
    #5
    Zararı olacağını düşünmüyorum, bende kullanıyorum arada sırada ama genelde kendi doğal süresine bırakıyorum index hızını, anında indexlenmesi gereken bir içerik olursa kullanıyorum 1-2 saniye için de index almış oluyor, hiç bir zararını da görmedim.
  • 24-11-2013, 21:40:33
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Şuan tüm sitelerimde kullanıyorum, ne bileyim bir nevi Google'a bildirmek diye düşünüyorum. Benim düşünceme göre bir zararı yok, siz ne diyorsunuz bu konuda ?
    Zarar yok hocam, fakat dogal baglantilar ile alsa daha iyi olur. WP kullaniyorsaniz Nextscripts kullanin.
  • 24-11-2013, 21:42:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mehmet61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zarar yok hocam, fakat dogal baglantilar ile alsa daha iyi olur. WP kullaniyorsaniz Nextscripts kullanin.
    Bir nevi "içerik ekledim, inceleyin lütfen" gibisinden düşünüyorum ben bu özelliği. Daimi kullanırsak index hızına da olumlu etkisi olacağı görüşündeyim hocam.
  • 24-11-2013, 21:46:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    doğal indexlenme kadar faydalı olduğunu düşünmüyorum çünkü sayfalar google dizinine normal indexlenmeden farklı ekleniyor.
    yazılarım doğal şekilde indexlenirken başlık ve description tam girdiğim gibi yansıyor ve direkt ilk ve ya 2. sayfalada sıralamaya giriyor. google gibi getir yapınca description alanında yazı için girdiğim desc. değil alakasız alasız yazılar, menü öğeleri falan çıkıyor.
    bence kullanmayın.
  • 24-11-2013, 21:55:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğal indexlenme kadar faydalı olduğunu düşünmüyorum çünkü sayfalar google dizinine normal indexlenmeden farklı ekleniyor.
    yazılarım doğal şekilde indexlenirken başlık ve description tam girdiğim gibi yansıyor ve direkt ilk ve ya 2. sayfalada sıralamaya giriyor. google gibi getir yapınca description alanında yazı için girdiğim desc. değil alakasız alasız yazılar, menü öğeleri falan çıkıyor.
    bence kullanmayın.
    Desc. olayını bende fark ettim, haklısınız.