Merhabalar,
Şuan tüm sitelerimde kullanıyorum, ne bileyim bir nevi Google'a bildirmek diye düşünüyorum. Benim düşünceme göre bir zararı yok, siz ne diyorsunuz bu konuda ?
"Google Gibi Getir" Ne Kadar Sağlıklı ?
12
●698
- 24-11-2013, 21:30:45ben kullandım ondanmıdır nedır
hıtlerım sıfırlandı bende bahaneyı buna yazıdm
- 24-11-2013, 21:33:00Üyeliği durdurulduYok hocam, ben sürekli olarak kullanıyorum hitlere bir etkisi olmadı şuana kadar.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2013, 21:34:19Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten hemen etkısı olmuyor bız de bahane edıyoruz işte
zararı olsaydı sınır olarak zaten500 koymazlardı
demekkı zrarlı degılkı o kadar koymuslar
- 24-11-2013, 21:40:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zarar yok hocam, fakat dogal baglantilar ile alsa daha iyi olur. WP kullaniyorsaniz Nextscripts kullanin.Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2013, 21:42:34Üyeliği durdurulduBir nevi "içerik ekledim, inceleyin lütfen" gibisinden düşünüyorum ben bu özelliği. Daimi kullanırsak index hızına da olumlu etkisi olacağı görüşündeyim hocam.Mehmet61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2013, 21:46:47Üyeliği durduruldudoğal indexlenme kadar faydalı olduğunu düşünmüyorum çünkü sayfalar google dizinine normal indexlenmeden farklı ekleniyor.
yazılarım doğal şekilde indexlenirken başlık ve description tam girdiğim gibi yansıyor ve direkt ilk ve ya 2. sayfalada sıralamaya giriyor. google gibi getir yapınca description alanında yazı için girdiğim desc. değil alakasız alasız yazılar, menü öğeleri falan çıkıyor.
bence kullanmayın. - 24-11-2013, 21:55:36Üyeliği durdurulduDesc. olayını bende fark ettim, haklısınız.HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hıtlerım sıfırlandı bende bahaneyı buna yazıdm