doğal indexlenme kadar faydalı olduğunu düşünmüyorum çünkü sayfalar google dizinine normal indexlenmeden farklı ekleniyor.
yazılarım doğal şekilde indexlenirken başlık ve description tam girdiğim gibi yansıyor ve direkt ilk ve ya 2. sayfalada sıralamaya giriyor. google gibi getir yapınca description alanında yazı için girdiğim desc. değil alakasız alasız yazılar, menü öğeleri falan çıkıyor.
bence kullanmayın.