• 01-08-2013, 03:44:50
    #10
    bir gün gangam style sadece botlar tarafından milyar tık yapıldığını duysaydım inanmazdım vay be olayın geldiği nokta kocaman sıfır benim gözümde şimdi ben sunucu işlerinden hoşalanıyorum bu bilgisayarımda r10 bir giriyorum her taraf sunucu reklamı kardeşim benim aklımı sunucular serverlarmı yedi bana sürekli sunucu reklamlari çikartiyorsun karşima başka şeylerde verki belki reklama tıklayıp alacam yok sağlık sitesine atıyorum bir sağlık sitesinde makale okuyorum pat hosgatorun reklamı sağlıkla ilgili reklam ver
  • 01-08-2013, 04:08:49
    #11
    Pagerank`ı herkese açarsan, elbette birileri bununla oynamak isteyecek. Sen açarsan, birileri bakar mantığı.

    Sıralamada etkisini ortadan kaldırsın banlayacağı yere. etkisini kaldırsın derken, aşağılara çeksin. Google algoritmaları ve yapay zeka sistemleri gelen linkleri analiz edip, faydalı olduğu kadarıyla sıralama başarısı versin siteye. 1.000 tane link almış yukarı çıkar, sonra banla.

    Kardeşim yukarı çıkarma o zaman sende. Sonrada banlamazsın.

    Sıralamaya etki eden faktörler arasında özgünlüğü, içeriği ilk sıraya koysun.

    Bunları yapmadığı sürece, taktiği her ne kadar doğru yapan seo uzmanları bile Google`ın tuzağına düşecek. bende dahilim tabi bu çerçeveye.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:08:49 -->-> Daha önceki mesaj 04:06:01 --

    Bence şuan Google bir sitenin ne kadar ziyaretçi hak ettiğini analiz edip, ona o hiti bir şekilde veriyor. Bakıyorum da, hiç sıralamada bulunmayan site, bazen büyük kelimelerden bile hit alıyor bir şekilde. Farklı bir şeyin peşinde görünüyor şimdilik Google.
  • 01-08-2013, 04:14:59
    #12
    google cezaları şu an manuel veriyor.
    olayı algoritmik cezalara çevirirlerse uzun süredir sadece bizi sallayan depremler "dev"leri de sallayabilir.

    devlerden kastım, oyunun devleri vs. değil.
    haber siteleri sıkıntı yaşayabilir.
    e-ticaret siteleri vs. uzar gider bu
  • 01-08-2013, 04:34:41
    #13
    Google ne yaptığını çok iyi biliyor.

    Dedi ki : Kaliteli link alın, siteniz sıralamalarda yüselsin.
    Sonuç : Adwords'e bile hadi ya dedirtecek bir sektör (Link Building) çıktı ortaya. Aylık xxx Million USD paranın döndüğü bir sektör.

    Dedi ki : Linkler manipüle ediliyor. Fazlasını cezalandırırım.
    Sonuç : Kendi eliyle oluşturduğu sektörü daralttı. Artık link building spama takılıyor. Ama yeni bir sektör (Content Expert) çıkacak ortaya.

    Google, şimdilik yeni çıkacak olan sektörden rahatsız değil. Çünkü yeni sektör link building'e göre çok daha zor bir sektör. Ve hizmet verebilecek kişi sayısı da, link building kadar çok değil. Dolayısıyla yeni sektör, link building'den daha pahalı olacak, Adwords'ün cazibesini artıracak. Ama eminim ki 6-7 yıla kalmaz Google yine çok rahatsız olacak. Ancak gelirlerini belli bir seviyede tutmak için de 6-7 yıl kazanmış olacaklar.

    Rakiplerinin sürekli pasta alması Google'ı rahatsız ediyor. Hep beraber hatırlayalım, özellikle US çevresinde artan dijital ajans sayısındaki fazlalık Google için kabus olmuştu. Sırf o sektörde söz sahibi olmak için DoubleClick'i satın aldı ve ajanslardan yine pasta koparmayı başardı.

    Şimdi başı daha büyük dertte. Bing, Aol ve Yahoo beceriksizlikleri ile yıllardır kazancına kazanç katan Google'ın artık DuckDuckGo gibi hızla türeyen daha güçlü rakipleri çıkıyor. Daha vahimi Çek Cumhuriyeti, Rusya gibi istisnai ülkelerde pazar payı %50'den daha az. Hem de arkalarında bilim adamları, üniversitelerde akademisyenler, güçlü iş adamları var. Bazı ülkeler uyandı, kendi şirketlerine devlet desteği vermeye başladı.

    Google, ne yaptığını çok iyi biliyor. Önündeki yılların garantisini almak için, spma ekibi üzerindeki baskıyı o yüzden her geçen gün artırıyor.

    Yakında, Adwords rekamı veren web sitelerinin, target anchor text bağlantıları ile nasıl zirvede kaldıklarına şahit olursak ki şuan bir çok örnek var (tripadvisor, nbc, expedia, American Airlines, hostgator vs.), hiç şaşırmayın.

    Sonuç olarak, Google ne yaptığını çok iyi biliyor. Bence ne yapması gerektiğini bilmeyenler, geleneksel stratejilere karşı B planı olmayan webmasterlardır.
  • 01-08-2013, 05:16:36
    #14
    abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google ne yaptığını çok iyi biliyor.

    Dedi ki : Kaliteli link alın, siteniz sıralamalarda yüselsin.
    Sonuç : Adwords'e bile hadi ya dedirtecek bir sektör (Link Building) çıktı ortaya. Aylık xxx Million USD paranın döndüğü bir sektör.

    Dedi ki : Linkler manipüle ediliyor. Fazlasını cezalandırırım.
    Sonuç : Kendi eliyle oluşturduğu sektörü daralttı. Artık link building spama takılıyor. Ama yeni bir sektör (Content Expert) çıkacak ortaya.

    Google, şimdilik yeni çıkacak olan sektörden rahatsız değil. Çünkü yeni sektör link building'e göre çok daha zor bir sektör. Ve hizmet verebilecek kişi sayısı da, link building kadar çok değil. Dolayısıyla yeni sektör, link building'den daha pahalı olacak, Adwords'ün cazibesini artıracak. Ama eminim ki 6-7 yıla kalmaz Google yine çok rahatsız olacak. Ancak gelirlerini belli bir seviyede tutmak için de 6-7 yıl kazanmış olacaklar.

    Rakiplerinin sürekli pasta alması Google'ı rahatsız ediyor. Hep beraber hatırlayalım, özellikle US çevresinde artan dijital ajans sayısındaki fazlalık Google için kabus olmuştu. Sırf o sektörde söz sahibi olmak için DoubleClick'i satın aldı ve ajanslardan yine pasta koparmayı başardı.

    Şimdi başı daha büyük dertte. Bing, Aol ve Yahoo beceriksizlikleri ile yıllardır kazancına kazanç katan Google'ın artık DuckDuckGo gibi hızla türeyen daha güçlü rakipleri çıkıyor. Daha vahimi Çek Cumhuriyeti, Rusya gibi istisnai ülkelerde pazar payı %50'den daha az. Hem de arkalarında bilim adamları, üniversitelerde akademisyenler, güçlü iş adamları var. Bazı ülkeler uyandı, kendi şirketlerine devlet desteği vermeye başladı.

    Google, ne yaptığını çok iyi biliyor. Önündeki yılların garantisini almak için, spma ekibi üzerindeki baskıyı o yüzden her geçen gün artırıyor.

    Yakında, Adwords rekamı veren web sitelerinin, target anchor text bağlantıları ile nasıl zirvede kaldıklarına şahit olursak ki şuan bir çok örnek var (tripadvisor, nbc, expedia, American Airlines, hostgator vs.), hiç şaşırmayın.

    Sonuç olarak, Google ne yaptığını çok iyi biliyor. Bence ne yapması gerektiğini bilmeyenler, geleneksel stratejilere karşı B planı olmayan webmasterlardır.
    bu content expert market olayları daha zor ve ilk başta Authority kavramı ile başladı sayılır..ana hedeflere içerikle ulaşmak ve örneğin bir makalede farklı kelimelerde link vs vermeden sıralamada yükselmenin yollarını daha iyi bulmak ve anlamak gerekiyor..bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? content expert konusunda siz ne tür çalışmalar yaptınız? (çok özel şeyler değilde genel olarak)
  • 01-08-2013, 05:27:12
    #15
    setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu content expert market olayları daha zor ve ilk başta Authority kavramı ile başladı sayılır..ana hedeflere içerikle ulaşmak ve örneğin bir makalede farklı kelimelerde link vs vermeden sıralamada yükselmenin yollarını daha iyi bulmak ve anlamak gerekiyor..bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? content expert konusunda siz ne tür çalışmalar yaptınız? (çok özel şeyler değilde genel olarak)
    Hocam authority hakkında bir şey söyleyemeceğim. Bence henüz dikkate almıyorlar. (tamamen kişisel görüşüm)

    Content ile ilgili çalışmalarıma devam ediyorum. Şimdilik olumlu sonuçlar alıyorum. Yakında forumda konu açıp satmaya başlarım

    Kendime kullanmayı düşünmüyorum. İyi hizmet vermek adına, sadece çalışanların yönetimine konsantre olmak istiyorum. Hatta, bir sistem oluşturup, müşterilerin içeriklerini revizyone edecek bir hizmet adı altında hizmet satmayı da düşünüyorum.

    Ancak netleşmiş bir şey yok. Net olan tek şey bu hizmeti parayla müşterilere satacağım.
  • 01-08-2013, 05:35:39
    #16
    abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam authority hakkında bir şey söyleyemeceğim. Bence henüz dikkate almıyorlar. (tamamen kişisel görüşüm)

    Content ile ilgili çalışmalarıma devam ediyorum. Şimdilik olumlu sonuçlar alıyorum. Yakında forumda konu açıp satmaya başlarım

    Kendime kullanmayı düşünmüyorum. İyi hizmet vermek adına, sadece çalışanların yönetimine konsantre olmak istiyorum. Hatta, bir sistem oluşturup, müşterilerin içeriklerini revizyone edecek bir hizmet adı altında hizmet satmayı da düşünüyorum.

    Ancak netleşmiş bir şey yok. Net olan tek şey bu hizmeti parayla müşterilere satacağım.
    sonuçta en mantıklısını yapıyorsun saygı duymak gerekir...bende bu konuya daha fazla ağırlık versem iyi olacak..daha çok ingilizcede çalışıyorum ama türkçeyemi yönelsem onu düşünüyorum..hayırlısı herşeyin..
  • 01-08-2013, 06:03:09
    #17
    setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuçta en mantıklısını yapıyorsun saygı duymak gerekir...bende bu konuya daha fazla ağırlık versem iyi olacak..daha çok ingilizcede çalışıyorum ama türkçeyemi yönelsem onu düşünüyorum..hayırlısı herşeyin..
    İngilizce daha çok kazandırıyor (hem içerik, hem de danışmanlık ücretleri). Sanırım kazandırmaya da devam edecek. Tabi ki ilk tercih İngilizce olmalı. Ben hala öyle düşünüyorum.

    İçerikle uğraşmayı düşünmeyenler, sosyal oyunlara yönlenebilirler. Şuan trend sosyal oyunlar. Text tabanlı ya da kopya videolu web sitesine yatırılacak para yerine, sosyal oyuna yatırılacak para daha mantıklı geliyor artık.

    Yakında Google, speech to text uygulamalarına başlarsa (bence en fazla 10 yılı var), SEO için ilk 2 sektör daralıp, 3. sektör oluşmuş olacak.

    O yüzden uzun vadeli yatırımlarda text tabanlı site yatırımları çok mantıklı değil. Geçen haftaki bir güncelleme değişikliği ile yatırımlar pul olabilir.
  • 01-08-2013, 12:36:23
    #18
    abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google ne yaptığını çok iyi biliyor.

    Dedi ki : Kaliteli link alın, siteniz sıralamalarda yüselsin.
    Sonuç : Adwords'e bile hadi ya dedirtecek bir sektör (Link Building) çıktı ortaya. Aylık xxx Million USD paranın döndüğü bir sektör.

    Dedi ki : Linkler manipüle ediliyor. Fazlasını cezalandırırım.
    Sonuç : Kendi eliyle oluşturduğu sektörü daralttı. Artık link building spama takılıyor. Ama yeni bir sektör (Content Expert) çıkacak ortaya.

    Google, şimdilik yeni çıkacak olan sektörden rahatsız değil. Çünkü yeni sektör link building'e göre çok daha zor bir sektör. Ve hizmet verebilecek kişi sayısı da, link building kadar çok değil. Dolayısıyla yeni sektör, link building'den daha pahalı olacak, Adwords'ün cazibesini artıracak. Ama eminim ki 6-7 yıla kalmaz Google yine çok rahatsız olacak. Ancak gelirlerini belli bir seviyede tutmak için de 6-7 yıl kazanmış olacaklar.

    Rakiplerinin sürekli pasta alması Google'ı rahatsız ediyor. Hep beraber hatırlayalım, özellikle US çevresinde artan dijital ajans sayısındaki fazlalık Google için kabus olmuştu. Sırf o sektörde söz sahibi olmak için DoubleClick'i satın aldı ve ajanslardan yine pasta koparmayı başardı.

    Şimdi başı daha büyük dertte. Bing, Aol ve Yahoo beceriksizlikleri ile yıllardır kazancına kazanç katan Google'ın artık DuckDuckGo gibi hızla türeyen daha güçlü rakipleri çıkıyor. Daha vahimi Çek Cumhuriyeti, Rusya gibi istisnai ülkelerde pazar payı %50'den daha az. Hem de arkalarında bilim adamları, üniversitelerde akademisyenler, güçlü iş adamları var. Bazı ülkeler uyandı, kendi şirketlerine devlet desteği vermeye başladı.

    Google, ne yaptığını çok iyi biliyor. Önündeki yılların garantisini almak için, spma ekibi üzerindeki baskıyı o yüzden her geçen gün artırıyor.

    Yakında, Adwords rekamı veren web sitelerinin, target anchor text bağlantıları ile nasıl zirvede kaldıklarına şahit olursak ki şuan bir çok örnek var (tripadvisor, nbc, expedia, American Airlines, hostgator vs.), hiç şaşırmayın.

    Sonuç olarak, Google ne yaptığını çok iyi biliyor. Bence ne yapması gerektiğini bilmeyenler, geleneksel stratejilere karşı B planı olmayan webmasterlardır.
    Google, ne yaptığını çok iyi biliyor. Önündeki yılların garantisini almak için, spma ekibi üzerindeki baskıyı o yüzden her geçen gün artırıyor.

    Buradaki söyleminize açıkcası çok da katılmıyorum. Tamam spamın tepesine çökmek istiyor ama potansiyel müşterisini kaybediyor. Böyle giderse site sahipleri farklı alanlara yönelecek. Eğer adsense benzeri bir reklam ağı iyi yada kötü oluşturulursa o zaman işi daha da zor olabilir. Gerçi bu düşük ve zor bir ihtimal ama kapitalizm her şeye gebedir.