abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam authority hakkında bir şey söyleyemeceğim. Bence henüz dikkate almıyorlar. (tamamen kişisel görüşüm)

Content ile ilgili çalışmalarıma devam ediyorum. Şimdilik olumlu sonuçlar alıyorum. Yakında forumda konu açıp satmaya başlarım

Kendime kullanmayı düşünmüyorum. İyi hizmet vermek adına, sadece çalışanların yönetimine konsantre olmak istiyorum. Hatta, bir sistem oluşturup, müşterilerin içeriklerini revizyone edecek bir hizmet adı altında hizmet satmayı da düşünüyorum.

Ancak netleşmiş bir şey yok. Net olan tek şey bu hizmeti parayla müşterilere satacağım.
sonuçta en mantıklısını yapıyorsun saygı duymak gerekir...bende bu konuya daha fazla ağırlık versem iyi olacak..daha çok ingilizcede çalışıyorum ama türkçeyemi yönelsem onu düşünüyorum..hayırlısı herşeyin..