Arkadaşlar webmaster tools panelinde araçlar bölümünde tarama hızı diye bir yer var. Burada ilk siteyi açtığımda normal ve daha yavaş seçenekleri aktif, daha hızlı seçeneği ise kapalıydı. Bugun baktığımda daha hızlı seçeneğini açık gördüm ve onu seçtim..
"Bu site için şu anda Daha hızlı düzeyinde bir tarama hızı ayarlanmıştır. Bu hız, 16.Mar.2008 tarihinde Normal duruma geri dönecek."
Sonra böyle bir yazıyla karşılaştım, bunun anlamı ne oluyor ?? Yani google daha mı çabuk indexlicek ?
Tarama hızı nedir ??
22
●3.585
- 18-12-2007, 22:05:59Üyeliği durdurulduşöyle bir olay için mesela googlebotlar sitede diyelim çok fazla indexliyor
sitede kasıntı filan yaratıyor yada bandwith fazla oluyor biraz daha az
indexletin diyebiliyosun yada yetmyor bana bu indexleme dağıt ortalığı
diyosun hızlıya alıyosun daha çok indexleniyor. - 19-12-2007, 01:40:56Efendim 0 sitede de oluyor... Benim 18 günlük sitemde de ayni seçenek çikti google a hizlan zaten ziyaretçim az dedim
indexlenen sayfa sayim artti.. saniyorum benim gibi birkaç yüz sayfadan olusan bir siteniz var hizliyi seçmek sorun degil ama 50.000 sayfalik bir forum sitesine botlarin bir anda dalip önüne gelen veriyi çekmey baslamasi sitenin gerçekten kasilmasina neden olabilir diye düsünüyorum. Ayni zamanda googlein kendi sitesindeki yardim sayfasina göre de "HIZLI" seçenegini isaretlemek daha sik ziyaret edilmenize neden oluyor.
- 19-12-2007, 03:18:32Sunucuna hızlıysa ve band sorunun yoksa bişe olmaz arkadaşlar demişler zaten bundan ibaret
indexlenen sayfa sayim artti.. saniyorum benim gibi birkaç yüz sayfadan olusan bir siteniz var hizliyi seçmek sorun degil ama 50.000 sayfalik bir forum sitesine botlarin bir anda dalip önüne gelen veriyi çekmey baslamasi sitenin gerçekten kasilmasina neden olabilir diye düsünüyorum. Ayni zamanda googlein kendi sitesindeki yardim sayfasina göre de "HIZLI" seçenegini isaretlemek daha sik ziyaret edilmenize neden oluyor.