• 17-12-2007, 19:35:52
    #1
    Arkadaşlar webmaster tools panelinde araçlar bölümünde tarama hızı diye bir yer var. Burada ilk siteyi açtığımda normal ve daha yavaş seçenekleri aktif, daha hızlı seçeneği ise kapalıydı. Bugun baktığımda daha hızlı seçeneğini açık gördüm ve onu seçtim..

    "Bu site için şu anda Daha hızlı düzeyinde bir tarama hızı ayarlanmıştır. Bu hız, 16.Mar.2008 tarihinde Normal duruma geri dönecek."

    Sonra böyle bir yazıyla karşılaştım, bunun anlamı ne oluyor ?? Yani google daha mı çabuk indexlicek ?
  • 18-12-2007, 01:52:10
    #2
    Açıkcası benimde pek bilgim yok iki sitem sonradan dediğin gibi hızlı tarama aktifleşti bende seçtim ve o günden sonra bot sitemi daha çok ziyaret ediyor. Tam olarak açıklayabilecek arkadaşlar varsa makbule geçecek
  • 18-12-2007, 21:56:05
    #3
    evet normalde benimde günde ortalama 5-10 sayfa indexlenirdi, onu yaptıktan sonra 50-60 arası olmaya başladı
  • 18-12-2007, 22:05:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    şöyle bir olay için mesela googlebotlar sitede diyelim çok fazla indexliyor
    sitede kasıntı filan yaratıyor yada bandwith fazla oluyor biraz daha az
    indexletin diyebiliyosun yada yetmyor bana bu indexleme dağıt ortalığı
    diyosun hızlıya alıyosun daha çok indexleniyor.
  • 18-12-2007, 22:37:47
    #5
    yeni bi siten varsa ve çabuk indexlenmesini istiyorsan ideal

    yalnız hostun iyi olması lazım
  • 18-12-2007, 23:41:33
    #6
    Yeni sitede işe yaramıyorki, benim site zaman geçtikçe akit oldu, sitelerim pr degeri aldı ondan sorna aktifleşti yani :/ keşke sıfır sitede olsa kolay kolay indexletiriz o zaman
  • 18-12-2007, 23:47:30
    #7
    Misafir
    Site ne zamandan beri açık ?
  • 19-12-2007, 01:40:56
    #8
    Efendim 0 sitede de oluyor... Benim 18 günlük sitemde de ayni seçenek çikti google a hizlan zaten ziyaretçim az dedim indexlenen sayfa sayim artti.. saniyorum benim gibi birkaç yüz sayfadan olusan bir siteniz var hizliyi seçmek sorun degil ama 50.000 sayfalik bir forum sitesine botlarin bir anda dalip önüne gelen veriyi çekmey baslamasi sitenin gerçekten kasilmasina neden olabilir diye düsünüyorum. Ayni zamanda googlein kendi sitesindeki yardim sayfasina göre de "HIZLI" seçenegini isaretlemek daha sik ziyaret edilmenize neden oluyor.
  • 19-12-2007, 03:18:32
    #9
    Sunucuna hızlıysa ve band sorunun yoksa bişe olmaz arkadaşlar demişler zaten bundan ibaret