Arkadaşlar webmaster tools panelinde araçlar bölümünde tarama hızı diye bir yer var. Burada ilk siteyi açtığımda normal ve daha yavaş seçenekleri aktif, daha hızlı seçeneği ise kapalıydı. Bugun baktığımda daha hızlı seçeneğini açık gördüm ve onu seçtim..

"Bu site için şu anda Daha hızlı düzeyinde bir tarama hızı ayarlanmıştır. Bu hız, 16.Mar.2008 tarihinde Normal duruma geri dönecek."

Sonra böyle bir yazıyla karşılaştım, bunun anlamı ne oluyor ?? Yani google daha mı çabuk indexlicek ?