İpucu: Sosyal Link İnşası
22
●2.756
- 01-07-2013, 21:43:521.Seocu değilim, bugüne kadar forumda SEO hizmeti vermedim. Vermeyi de düşünmüyorum.Lidernet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.Paylaşacağım ilk ve son bilgiydi. ( sizin gibi ön yargılı kişilere bir bilgi vermenin en ufak bir değeri yok ) - 01-07-2013, 23:49:13boşver arkadaşım açıklaman ve paylaşımın için çok teşekkür ederim ön yargılı davrananlar hoş kendilerini prof zannediyorlar. googlenin şuanki algoritması yarısından çok sosyal ağlaradan gelen sinyallere göre düzenlenmiş sende bunu anlatmaya çalışmışsın ama bazıları neredesinden anlamışlarsa neyseCoSit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2013, 03:30:44Üyeliği durduruldusiirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBüyük adamlarsınız ben size yetişememCoSit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))
- 02-07-2013, 09:07:56bu forumda 3-5 aylıksın biz bu forumada yıllardır buradayız geçmişimiz bu işlerde 15 seneye dayanmış tecrübe desen senin yaşının neredeyse iki katıLidernet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oldumu yavrucum?
- 02-07-2013, 10:05:361) bu foruma 5 aydır üye olabilir ama belki yıllardır bu işi yapıyor bu foruma üye olmayan bu işi yapamaz diye bi kural mı var hani nerde o kural ?siirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2) İnsanları yaşlarına göre küçümsememelisin. 16 yaşında php script yazan insanlar var burda. Yaşla olmuyo bu işler. Tavırların hiç hoşuma gitmedi. Arkadaşın değil ama senin sorunların falan var sanırım kendini lord falan sanıyosun..
Milleti üyelik tarihi ve yaşıyla küçümseyip alay etmek ancak senin "30" yaşında değil de "0-12" yaş arasında oldugunu gösterir. bu profilinde "30" yazıyor diye "30" yaşında olduğunu göstermez ki bence o yaşta ki olgunluk değeri ya sende yok ya da daha gelişmemiş..
Not: Arkadaşla hiçbir alaka yok nickini bile ilk defa görüyorum. - 02-07-2013, 10:19:22masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaw arkadaş adam bişeyler paylaşmış yardımcı olmaya çalışmış çok bilmiş gibi gelmiş adamı eleştiriyor. hadi bak ben eleştirdim zorunuza gittimi demi? iyimi oluyor ? - 02-07-2013, 10:25:26paylaşıma bişey dediğim yok emek vermiş teşekkür ederiz. Ama o öyle yaptı diye seninde böyle bi tavır alman gerekmiyordusiirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))