• 01-07-2013, 21:15:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kafasında bişey oluşturan seocu zaten kanıt var mı herkez anlatıyor ama kanıt yok. Belkide kendilerinin uyguladığı yöntemleri paylaşmamak için millleti farklı alanlara yöneltmeye çalışıyorsunuz.
  • 01-07-2013, 21:43:52
    #11
    Lidernet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafasında bişey oluşturan seocu zaten kanıt var mı herkez anlatıyor ama kanıt yok. Belkide kendilerinin uyguladığı yöntemleri paylaşmamak için millleti farklı alanlara yöneltmeye çalışıyorsunuz.
    1.Seocu değilim, bugüne kadar forumda SEO hizmeti vermedim. Vermeyi de düşünmüyorum.

    2.Paylaşacağım ilk ve son bilgiydi. ( sizin gibi ön yargılı kişilere bir bilgi vermenin en ufak bir değeri yok )
  • 01-07-2013, 23:49:13
    #12
    CoSit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.Seocu değilim, bugüne kadar forumda SEO hizmeti vermedim. Vermeyi de düşünmüyorum.

    2.Paylaşacağım ilk ve son bilgiydi. ( sizin gibi ön yargılı kişilere bir bilgi vermenin en ufak bir değeri yok )
    boşver arkadaşım açıklaman ve paylaşımın için çok teşekkür ederim ön yargılı davrananlar hoş kendilerini prof zannediyorlar. googlenin şuanki algoritması yarısından çok sosyal ağlaradan gelen sinyallere göre düzenlenmiş sende bunu anlatmaya çalışmışsın ama bazıları neredesinden anlamışlarsa neyse
  • 02-07-2013, 03:30:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    siirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşver arkadaşım açıklaman ve paylaşımın için çok teşekkür ederim ön yargılı davrananlar hoş kendilerini prof zannediyorlar. googlenin şuanki algoritması yarısından çok sosyal ağlaradan gelen sinyallere göre düzenlenmiş sende bunu anlatmaya çalışmışsın ama bazıları neredesinden anlamışlarsa neyse
    CoSit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.Seocu değilim, bugüne kadar forumda SEO hizmeti vermedim. Vermeyi de düşünmüyorum.

    2.Paylaşacağım ilk ve son bilgiydi. ( sizin gibi ön yargılı kişilere bir bilgi vermenin en ufak bir değeri yok )
    Büyük adamlarsınız ben size yetişemem ))
  • 02-07-2013, 09:07:56
    #14
    Lidernet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük adamlarsınız ben size yetişemem ))
    bu forumda 3-5 aylıksın biz bu forumada yıllardır buradayız geçmişimiz bu işlerde 15 seneye dayanmış tecrübe desen senin yaşının neredeyse iki katı oldumu yavrucum?
  • 02-07-2013, 10:05:36
    #15
    siirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu forumda 3-5 aylıksın biz bu forumada yıllardır buradayız geçmişimiz bu işlerde 15 seneye dayanmış tecrübe desen senin yaşının neredeyse iki katı oldumu yavrucum?
    1) bu foruma 5 aydır üye olabilir ama belki yıllardır bu işi yapıyor bu foruma üye olmayan bu işi yapamaz diye bi kural mı var hani nerde o kural ?

    2) İnsanları yaşlarına göre küçümsememelisin. 16 yaşında php script yazan insanlar var burda. Yaşla olmuyo bu işler. Tavırların hiç hoşuma gitmedi. Arkadaşın değil ama senin sorunların falan var sanırım kendini lord falan sanıyosun..

    Milleti üyelik tarihi ve yaşıyla küçümseyip alay etmek ancak senin "30" yaşında değil de "0-12" yaş arasında oldugunu gösterir. bu profilinde "30" yazıyor diye "30" yaşında olduğunu göstermez ki bence o yaşta ki olgunluk değeri ya sende yok ya da daha gelişmemiş..

    Not: Arkadaşla hiçbir alaka yok nickini bile ilk defa görüyorum.
  • 02-07-2013, 10:19:22
    #16
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) bu foruma 5 aydır üye olabilir ama belki yıllardır bu işi yapıyor bu foruma üye olmayan bu işi yapamaz diye bi kural mı var hani nerde o kural ?

    2) İnsanları yaşlarına göre küçümsememelisin. 16 yaşında php script yazan insanlar var burda. Yaşla olmuyo bu işler. Tavırların hiç hoşuma gitmedi. Arkadaşın değil ama senin sorunların falan var sanırım kendini lord falan sanıyosun..

    Milleti üyelik tarihi ve yaşıyla küçümseyip alay etmek ancak senin "30" yaşında değil de "0-12" yaş arasında oldugunu gösterir. bu profilinde "30" yazıyor diye "30" yaşında olduğunu göstermez ki bence o yaşta ki olgunluk değeri ya sende yok ya da daha gelişmemiş..

    Not: Arkadaşla hiçbir alaka yok nickini bile ilk defa görüyorum.

    yaw arkadaş adam bişeyler paylaşmış yardımcı olmaya çalışmış çok bilmiş gibi gelmiş adamı eleştiriyor. hadi bak ben eleştirdim zorunuza gittimi demi? iyimi oluyor ?
  • 02-07-2013, 10:25:26
    #17
    siirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw arkadaş adam bişeyler paylaşmış yardımcı olmaya çalışmış çok bilmiş gibi gelmiş adamı eleştiriyor. hadi bak ben eleştirdim zorunuza gittimi demi? iyimi oluyor ?
    paylaşıma bişey dediğim yok emek vermiş teşekkür ederiz. Ama o öyle yaptı diye seninde böyle bi tavır alman gerekmiyordu
  • 02-07-2013, 10:49:16
    #18
    Emeğe teşekkürler