yaw arkadaş adam bişeyler paylaşmış yardımcı olmaya çalışmış çok bilmiş gibi gelmiş adamı eleştiriyor. hadi bak ben eleştirdim zorunuza gittimi demi? iyimi oluyor ?
paylaşıma bişey dediğim yok emek vermiş teşekkür ederiz. Ama o öyle yaptı diye seninde böyle bi tavır alman gerekmiyordu