• 21-05-2013, 16:42:46
    #19
    Kurumsal PLUS
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 4 gündür bendede aynı sorun var hele bugun resmen yerler altında hitler sadece bendemi diye düşündüm ama bu konuyu görünce bir nebzede olsa rahatladım
    bu mesajdan sonra bende bi nebze'de olsa ben rahatladım.
  • 21-05-2013, 17:29:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Sitenizin hiti düşmüş ise düzelecegini sanmıyorum.1.5 aydır problem oluyor böyle.Spam siteleri google ayıklıyor.

    Not : Çünkü 3 adet kelimede ilk 3 te olan sitem 1.5 aydir ilk 500 te yok.
  • 21-05-2013, 20:00:46
    #21
    20k+ olan sitem son 15 gündür yavaş yavaş düştü. 15klardaydı. bugün itibariyle 10kyı anca görecek gibi.
  • 21-05-2013, 20:42:00
    #22
    Kelime sıralamalarınıza bakın aynı ise , şöyle bir şey olabilir yaz aylarının etkisiyle bazı kelimelerde aramalar azalabilir.
  • 21-05-2013, 20:54:12
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Tam aksine bizdede yükselişte hergün
  • 21-05-2013, 21:07:50
    #24
    Forum sitelerinde dısarıya çıkış genelde fazla oluyor. Şu anki güncellemede matın twet lerine bakılacak olursa link alanı cezalandırmak tek basına çözüm değil gibi düşündüler link satan çıkışları fazla olan siteleride cezalandırcaklarını açıkca belirtiyorlar.
    Hatta amerikanın büyük haber sitesi times dahi uyarı gönderdiler. Doğru olmayan çok fazla çıkışlarının oldugu konusunda ve en kısa zamanda iyleştirmelerinide istediler.

    Buradan anlayacağımız özet heme eskisi gibi backlinklerin kalitesine adetine bakıyor. Fakat bunlar doğalmı değilmi çok önem veriyor. Ben siteme hiç bir çalısma yapmadım diyende yanıyor. Yaptım diyende Sıkıntı yasamayan ise sitesinden çıkış yapmayan ve googleyi manupile edebilecek kadar başarılı doğal link çalışmaları yapanlar. Tabi doğal olmayan çalışmalarda sıralamalarda iyi yerler ediniyor yakalanmadığı sürece.

    Kısacası 1. hiç bir çalışma yapmamıssınız sebeplerden biri . 2 Forum siteleri çok fazla çıkısı oldugu için sıkıntı yasıyor olabilir

    Umarım kısa zamanda düzelir
  • 21-05-2013, 21:21:22
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reklamege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum sitelerinde dısarıya çıkış genelde fazla oluyor. Şu anki güncellemede matın twet lerine bakılacak olursa link alanı cezalandırmak tek basına çözüm değil gibi düşündüler link satan çıkışları fazla olan siteleride cezalandırcaklarını açıkca belirtiyorlar.
    Hatta amerikanın büyük haber sitesi times dahi uyarı gönderdiler. Doğru olmayan çok fazla çıkışlarının oldugu konusunda ve en kısa zamanda iyleştirmelerinide istediler.

    Buradan anlayacağımız özet heme eskisi gibi backlinklerin kalitesine adetine bakıyor. Fakat bunlar doğalmı değilmi çok önem veriyor. Ben siteme hiç bir çalısma yapmadım diyende yanıyor. Yaptım diyende Sıkıntı yasamayan ise sitesinden çıkış yapmayan ve googleyi manupile edebilecek kadar başarılı doğal link çalışmaları yapanlar. Tabi doğal olmayan çalışmalarda sıralamalarda iyi yerler ediniyor yakalanmadığı sürece.

    Kısacası 1. hiç bir çalışma yapmamıssınız sebeplerden biri . 2 Forum siteleri çok fazla çıkısı oldugu için sıkıntı yasıyor olabilir

    Umarım kısa zamanda düzelir
    4 yıllık forum sitemde max. 12 her daim link satış yapıyorum hitim %30 %40 kadar düştü galiba bu yüzden artık son versem iyi olacak ama bununla ilgili hiç bir uyarı almadım şuana kadar
  • 21-05-2013, 22:28:30
    #26
    Kurumsal PLUS
    RemotE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizin hiti düşmüş ise düzelecegini sanmıyorum.1.5 aydır problem oluyor böyle.Spam siteleri google ayıklıyor.

    Not : Çünkü 3 adet kelimede ilk 3 te olan sitem 1.5 aydir ilk 500 te yok.
    Hocam kelimelerde kesinlikle düşme yok aksine çok azda olsa eskisine nazaran daha iyi yerlerde Konu açıyorsun anında index alıyor ve ilk 5 site içerisinde oluyor.

    Başka bir sorun var ama çözemedim.

    Reklamege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum sitelerinde dısarıya çıkış genelde fazla oluyor. Şu anki güncellemede matın twet lerine bakılacak olursa link alanı cezalandırmak tek basına çözüm değil gibi düşündüler link satan çıkışları fazla olan siteleride cezalandırcaklarını açıkca belirtiyorlar.
    Hatta amerikanın büyük haber sitesi times dahi uyarı gönderdiler. Doğru olmayan çok fazla çıkışlarının oldugu konusunda ve en kısa zamanda iyleştirmelerinide istediler.

    Buradan anlayacağımız özet heme eskisi gibi backlinklerin kalitesine adetine bakıyor. Fakat bunlar doğalmı değilmi çok önem veriyor. Ben siteme hiç bir çalısma yapmadım diyende yanıyor. Yaptım diyende Sıkıntı yasamayan ise sitesinden çıkış yapmayan ve googleyi manupile edebilecek kadar başarılı doğal link çalışmaları yapanlar. Tabi doğal olmayan çalışmalarda sıralamalarda iyi yerler ediniyor yakalanmadığı sürece.

    Kısacası 1. hiç bir çalışma yapmamıssınız sebeplerden biri . 2 Forum siteleri çok fazla çıkısı oldugu için sıkıntı yasıyor olabilir

    Umarım kısa zamanda düzelir
    Evet bu dediklerinize kalıyorum Fakat bizde SADECE 1 Adet Dofollow çıkış var diğer 10 çıkış nofollow etkisiz onlarda sabit reklamlar falan yani bundan olucağını sanmıyorum başka bir sıkıntı var. Araştırıyorum sabahtan beri anlam veremedim halen deli olucam.
  • 21-05-2013, 23:30:05
    #27
    mgtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kelimelerde kesinlikle düşme yok aksine çok azda olsa eskisine nazaran daha iyi yerlerde Konu açıyorsun anında index alıyor ve ilk 5 site içerisinde oluyor.

    Başka bir sorun var ama çözemedim.



    Evet bu dediklerinize kalıyorum Fakat bizde SADECE 1 Adet Dofollow çıkış var diğer 10 çıkış nofollow etkisiz onlarda sabit reklamlar falan yani bundan olucağını sanmıyorum başka bir sıkıntı var. Araştırıyorum sabahtan beri anlam veremedim halen deli olucam.
    Kelimelerinde sıralama değişimi olmadığından eminsen buna rağmen hitim düştü diyorsan araştırmaya gerek yokki Hostunuzla ilgili bir durum olabilir; buda ne olur 3.part güvenlik yazılımı kullanıyorsa arada sapıtabiliyor ip ban atmış olabilir userlarınıza ikincisi ise mesala bizimde hitli sitelerimiz var 8 9 k anlık var iken su an 5.5 6 k anlıklara devam ediyor kelimelerinde yerinde olmasına rağmen sanırım havalar güzelleşti kıştan çıkışın ilk günleri herkez dışarda