• 19-05-2013, 22:11:14
    #28
    Adalet zaten beklemiyorum. 15 yaşında full özgün sitemin anlık index süresini çok fena uzattı. Alakasız backlink paketlerinden artık uzak duracağım. Kendi sektörünün dışında link her türlü siteye zarar.
  • 19-05-2013, 22:42:38
    #29
    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Alanında lider 4 sitemin 4 tanesinde de sadece özgün içerik vardı.
    2 tanesinde ne linkleme yaptım ne de birşey.
    Doğal olarak paylaşılıyordu insanlar tarafından,o derece kaliteliydi.

    2 tanesi de ilk 500'den çıktı.

    2 sitemde de normal belirli aralıklarla linklemeler yaptım.
    Ne bir paket aldım ne başka birşey.
    Herşeyi kendi başıma yaptım zamana yayarak.

    2'side -40,50,60 cezaları yedi. 1 olduğum onlarca kelimede 5-6-7nci sayfalara geriledim.

    Hacklink olan site duruyor.
    Bu siteler pert oluyor.

    Küfür edeceğim edemiyorum,bela okuyacağım okuyamıyorum ama haksız bir güncelleme söz konusu.

    1 sitemde 200 özgün konu var.
    Kendini bilmez birisi, 10 site açmış ve sitemin html'i dahil bütün konularımı kopyalayarak 10 sitesine yapıştırmış. Elemanın siteleri benden üstte çıkıyor.

    Bugüne kadar hiç yapmak istemedim ama Google artık kendi sitenizi yükseltmeyin,üstünüzdeki siteleri düşürmeye çalışın sinyali vermeye başladı bana göre. Kimsenin ekmeğiyle oynamak vicdanımıza ters geldiği için onu da yapamıyoruz ama yapan yapıyor ve Google bunu sadece seyrediyor.

    Not: Sitesine birşey olmayan arkadaşlar bana birşey olmaz demesin. Öyle birşey ki; bir anda en masum siteniz pert oluyor ve nedenini bile anlayamıyorsunuz. Öylece kala kalıyorsunuz.

    Umarım yakın zamanda dünyaya Google Glass ile bakmaktan vazgeçersin Google.
    site adreslerini pm atabilirmisiniz acaba neden düştüğüne bakalım ?
  • 19-05-2013, 22:54:20
    #30
    Herkesin dediği şeyi diyeceğim klişe olacak belki fakat ; özgün yapıyorsunuz tamam 10 numara fakat backlink çalışması yapmadan oturup beklemek bence çok yanlış.Ayrıca Google özgün site yapma git başka sitelerden çal ekle seoyu bas demeye çalışıyor.Daha önceden tartışılıyordu bu konu.
  • 19-05-2013, 23:00:35
    #31
    Merhabalar ;

    Rica ediyorum internetteki yabancı forumları , bu işin duayenlerin attığı twittleri biraz incelerseniz neden olduğunu anlarsınız ve resmi olarak açıklama yapılmadan bu kadar kargaşa için öncelikle sitenizi , istatistikleriyle birlikte analiz edin. Duyma haberlerle işlemler yapmayın ve bu işi WP kurup SEO eklentisi kurup , özgün yazı yazıp sosyal medyada paylaşıp hit alıp sonra hitim neden düştü para kazanamıyorum artık moduna sokmayın...

    Sektör bu kadar basit değil !
  • 19-05-2013, 23:14:41
    #32
    Platin üye
    Geçmiş olsun, çoğumuzun başından acelecilik sabırsızlık, yahut çekemeyen sürüngen parazit yaratıklar sebebinden böyle hadiseler cereyan edebiliyor. İnşaAllah hepimizin hakkında hayırlısı olur.

    Bu söz okuyanlara gitmesin : (Not: tartışma çıkmasın diye gitmesin...)
    Alıntı
    Yabancı webmaster: Site yaşı 5 sene => emek verdim.
    Türk webmaster: Site Yaşı 10 gün => hayatımı yitirdim, öldüm bittim! dııııt dıııt
  • 19-05-2013, 23:37:12
    #33
    Üyeliği durduruldu
    özgün gelecek planı :

    ileriye yönelik birçok komplo teorisinden bahsedilse de sektörel siteler kendini herzaman korumaya almalı

    Kelime bazlı çalışma olmamalı diyenler var ve bunu diyenler eminim ki bu konularda benden kat kat tecrübelidir.

    Kendi açımdan baktığımda bende panda ve penguen güncellemelerinin ilk madurlarındanım
    keyword ve com uzantılı sitem güm oldu

    Neler yaptım derseniz güm olan sitem pr 3 dü ve pr si 5 senedir aynı kaldı , bu siteyi, eski site olarak adlandırdım ve yeni bir site için çalışmaya başladım

    eski siteden yeni siteye link verdim ( kelimem odaklı ) sonrasında devreye giren yüksek pr li linklerdi yüksek pr linkler = para anlamına geliyor tabiki , yüksek pr lerden kastım pr 8-9-10
    , asla ve asla 50 li 100 lü veya binlerce imleme tarzı çalışmalar yapmadım 3 ay içinde istediğim kelimede 1. sıradayım

    tabi durmak yok çalışmaya devam diyerek kendi linklerimi çıkarabileceğim 100 e yakın site yapıyorum bunlar paravan bloglar değil hepsi com-net-org domainler henüz bunlara kendi linklerimi dahi koymadım

    Sonuç olarak diyeceğim şu son günlerde tv de dönen bir reklam var ya adam balık tutmanın inceliklerinden bahsederken ( oltası boş ) yanındaki adam oltayı atıyor ve oltası istavrit dolu

    Çok ince hesaba gerek yok bence yüksek pr li ve alakalı sitelerden alınan linkler = kelimede yükseliş

    Bu arada şahit olduğum son bir bilgi : Özgün makale yazı ne denirse artık bu kime göre özgün ? siz makale yazdırıyorsunuz veya yazıyorsunuz ama biri sizden makaleyi kopyalıyor
    google kimi ilk indexlerse o sitede makale özgün olacaktır. sonuçta google a bu beste benim, bu kitabı ben yazdım, bu filmin senaryosunu ben yazdım, bak noterden kanıtım deme hakkımız yok ...

    Herkese iyi çalışmalar dilerim . Sektörel Çalışma Yapanlara da Sabır Dilerim