Geçmiş olsun, çoğumuzun başından acelecilik sabırsızlık, yahut çekemeyen sürüngen parazit yaratıklar sebebinden böyle hadiseler cereyan edebiliyor. İnşaAllah hepimizin hakkında hayırlısı olur.
Bu söz okuyanlara gitmesin : (Not: tartışma çıkmasın diye gitmesin...)
Alıntı
Yabancı webmaster: Site yaşı 5 sene => emek verdim.
Türk webmaster: Site Yaşı 10 gün => hayatımı yitirdim, öldüm bittim! dııııt dıııt