Dün bir domain alırken denk geldi PR4 düşmekte olan bir domaini de aldım. Ancak şimdi ben bu domainle ne yapabilirim. Nasıl kullanmalıyım?
Domain İngilizce... Acaba kendime ait İngilizce sitelerim için backlink ve tanıtım yazıları yazsam bir faydası veya zararı olur mu?
Konuyu yanlış yere açtıysam lütfen ilgilili yere taşınmasını rica ederim...
PR4 Site İle Ne Yapılır?
26
●2.984
- 27-04-2013, 23:33:25en alt basamaktan kastınız nedir hocam? Biraz açıklarsanız sevinirim. Domain daha önce dünya çapında labarotuvar malzemeleri üreticisi bir şirkete aitmiş. 2003 tarihli...thymus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2013, 23:54:19İkinci basamak orjinal yazı ve adsense geliri, üçüncü basamak tanıtım yazısı satışı, sonrası link satışı... Aklıma gelenler bunlar.yulimeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık kazancınız ilk 6-12 ayda 200 tl üzerine çıkabilir. Velakin çok siteniz varsa bunu yapamayabilirsiniz..
Her halukarda kar elde edersiniz... - 28-04-2013, 00:05:35Teşekkürler hocam, sanırım öncelikle orjinal yazı ve adsense geliri ve aralara kendi sitelerim için tanıtım yazıları şeklinde kullanacağım.thymus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakalım hayırlısı....