Dün bir domain alırken denk geldi PR4 düşmekte olan bir domaini de aldım. Ancak şimdi ben bu domainle ne yapabilirim. Nasıl kullanmalıyım?
Domain İngilizce... Acaba kendime ait İngilizce sitelerim için backlink ve tanıtım yazıları yazsam bir faydası veya zararı olur mu?
Konuyu yanlış yere açtıysam lütfen ilgilili yere taşınmasını rica ederim...