hangi dosya ismi daha iyi
12
●1.140
- 21-06-2006, 14:42:42Misafirgoogleda aklına geleni arat, ana domain dışındaki dosya adlarıyla sonuç veren sayfaları incele.ortalama olarak ya sözcükler birleşik yazılmıştır ya da _ veya - diye ayrılmıştır.ikisinin arasında bir fark görmesem de, benim ilgilendiğim konularda çoğunlukla - tercih edilmiş ve ilk sıralarda bu işaretin kullanıldığı sayfalar çıkıyor.nokta ile çıkan sayfa ben görmedim.ayrıca noktayı yahoo hosting kabul etmiyor.demekki bir bildiği var.zaten nokta, isimle uzantıyı ayırmak için kullanılmalı.
- 22-06-2006, 14:30:51Üyeliği durdurulduhyphen ( - )HolyBoY adlı üyeden alıntı:
underscore ( _ )
İngilizceniz oldunu varsayarak yol göstermek istiyorum:
Googleda seo + hyphen yada seo + hyphen + underscore şeklinde arama yaparak çok güzel makaleler ve karşılaştırmalı örnekler var bunun gibi:
http://www.webrankinfo.com/english/s...underscore.php
İngilizcemiz yok diyorsanız boş bir zamanda birşeyler yazarım