• 04-03-2013, 17:51:40
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Sosyal medya üzeriden hedef kelimenizi yükseltebilir,hit çekebilir vb... şeyler yapabilirsiniz.Yabancı kaynaklarada baktım anladığım kadarıyla google sosyal medya üzerinden yapılan spamları engellemek istiyor.
  • 04-03-2013, 18:04:04
    #20
    Konuyu yaklaşık bir ay önce yabancı bloglardan birinde okudum hemen aklıma şu geldi mesala benim cenaze işleriyle uğraşan bir şirketim var diyelim ve bu şirketin bir web sitesi mevcut kim bu site için tweet atar yada like verir yada daha az uç bir örnek verelim kim tutarda matbaa sitesine like verir. google algoritmasına facebook ve tweeter gibi siteleri sokarsa en çok facebook ta like alan sanatçılar ve ünlülerdir onların siteleri veya hayran sayfaları yukarıya çıkmaya başlar internet bu sefer tam bir çöplük olur.

    Seocular için her şey daha kolay olur verirsiniz 100 TL çekersiniz 100k otolike 100k tweet retweet vs. çıkarsınız kafaya bana biraz saçma geldi
  • 04-03-2013, 19:05:48
    #21
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz büyük güncellemeler Matt Cuts tarafından Twitter üzerinde duyurulur genelde ya da Google Webmaster Central blog üzerinden duyurulur.

    Kanmayın.
    He emin ol her büyük güncellemeden haberdar ediyorlardır
  • 04-03-2013, 19:07:29
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He emin ol her büyük güncellemeden haberdar ediyorlardır
    Genelde yazısını okumadın galiba, asker arkadaşın yok karşında kelimelerine dikkat et.
  • 04-03-2013, 19:11:34
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ortalık hayvanat bahçesi gibi olcak desenize
  • 04-03-2013, 19:13:15
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reklam kokan hareketler bunlar
  • 04-03-2013, 19:46:40
    #25
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam o zaman dostum şu konuna bakarsan adam gelmiş Allah belanı versin demiş insanları neden telaşlandırıyorsun?

    Madem varsayım yapacak kadar iyi bir SEO uzmanısın, üstadıma birkaç soru sormak istiyorum konu üzerinden;

    - Bu varsayıma neye dayanarak vardınız?
    - Bu varsayıma düşünmenize ne sebep oldu?
    - Panda, Penguen algoritmalarının güncellemesi duracak mı?
    - Yoksa Google, Panda ve Penguen güncellemelerinde yaptığı hataların açığını bu zebra dediğiniz güncelleme ile mi kapatacak?
    - Yoksa Google, Zebra güncellemesiyle (renk felan demişsiniz), Zebra çizgilerinin düzenli olduğunu ve bir zebranın çizgilerinin diğer zebraya benzemediğini düşünürsek, site içi navigasyon ve kopya içeriğe bir çözüm mü üretecek?
    - Yoksa Zebra çizgilerinin düzenliliğinden yola çıkarak hacklink'e bir çözüm mü üretecek?

    Eğer bunların somut varyasyon kanıtları yoksa, ilk maddeye cevap vermeniz benim için yeterlidir.

    Saygılar.
    O zaman Google ile görüşeyimde arkadaşlar telaşlanıyor böyle bir niyetiniz varsa vazgeçin diye söyleyeyim.Sorular oldukça gereksiz ve amaçsız konuylada alakası yok ama genede cevap vereyim.

    Varsayım nedir bunu öğrenmek gerek birincisi.
    varsayım nedir? "kanıtlanmamış, doğruluğu incelenmeksizin kabul edilen iddialardır" ister kabul edersin, ister etmezsin. Bu seni ilgilendirir beni ve bu konuyu okuyanları değil.

    Ben çok iyi bir seo uzmanıyım diye bir iddam yok ve asla olmadı da.Forumda araştırırsan seo ile ilgili yardım bile isteyen bir kişiyim yeri geldiğinde.Ama sen kendini uzman olarak görüyorsun ki beni sorgulama yeteneğini kendinde görebiliyorsun.

    Konuyu okumadığın, araştırmadığın ve bilgi sahibi olmadığında belli çünkü olsaydı Google'ın güncellemelerine verdiği isim varyasyonlarından haberdar olurdun ve yeni güncellemenin mutlaka bu şablona uygun bir isim olacağını bilirdin.

    Panda ve Penguen güncellemelerindeki açıkları ve hataları nedir bilmiyorum. Ama Google nasıl bir hata yapmış merak ettim açıkçası, bence Google'a söylede adamların bitarafları açık kalmasın koca Google rezil olmasın.

    Son olarak hacklink ile ilgili sorunların bu konuyla alakası yok.

    Umarım cevabını almışsındır, çünkü burada asıl tartışmamız gereken şeyler bunlar değil. Ben herzaman yabancı siteleri forumları vs.takip ederim yeni olaylardan haberdar olmak için. Bu konuda yurtdışı forumlarda oldukça popüler ve tartışılıyor.

    Ve son kez söylüyorum okuduğum ve araştırdığım makalelerden çıkardığım sonuça göre oluşan fikrim ve makalem. İsteyen okur beğenir, isteyen okumaz yada eleştirir ancak burada yapılmmaması gereken tek şey alaycı tavırla yapılan yorumlardır.

    Reklam diyenlere duyrulur kendi yazdığım bana ait olan bir makaleye link vermekmi reklam oldu şimdi.Bundan daha doğal ne olabilir ki.
  • 04-03-2013, 19:49:24
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bignumber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman Google ile görüşeyimde arkadaşlar telaşlanıyor böyle bir niyetiniz varsa vazgeçin diye söyleyeyim.Sorular oldukça gereksiz ve amaçsız konuylada alakası yok ama genede cevap vereyim.

    Varsayım nedir bunu öğrenmek gerek birincisi.
    varsayım nedir? "kanıtlanmamış, doğruluğu incelenmeksizin kabul edilen iddialardır" ister kabul edersin, ister etmezsin. Bu seni ilgilendirir beni ve bu konuyu okuyanları değil.

    Ben çok iyi bir seo uzmanıyım diye bir iddam yok ve asla olmadı da.Forumda araştırırsan seo ile ilgili yardım bile isteyen bir kişiyim yeri geldiğinde.Ama sen kendini uzman olarak görüyorsun ki beni sorgulama yeteneğini kendinde görebiliyorsun.

    Konuyu okumadığın, araştırmadığın ve bilgi sahibi olmadığında belli çünkü olsaydı Google'ın güncellemelerine verdiği isim varyasyonlarından haberdar olurdun ve yeni güncellemenin mutlaka bu şablona uygun bir isim olacağını bilirdin.

    Panda ve Penguen güncellemelerindeki açıkları ve hataları nedir bilmiyorum. Ama Google nasıl bir hata yapmış merak ettim açıkçası, bence Google'a söylede adamların bitarafları açık kalmasın koca Google rezil olmasın.

    Son olarak hacklink ile ilgili sorunların bu konuyla alakası yok.

    Umarım cevabını almışsındır, çünkü burada asıl tartışmamız gereken şeyler bunlar değil. Ben herzaman yabancı siteleri forumları vs.takip ederim yeni olaylardan haberdar olmak için. Bu konuda yurtdışı forumlarda oldukça popüler ve tartışılıyor.

    Ve son kez söylüyorum okuduğum ve araştırdığım makalelerden çıkardığım sonuça göre oluşan fikrim ve makalem. İsteyen okur beğenir, isteyen okumaz yada eleştirir ancak burada yapılmmaması gereken tek şey alaycı tavırla yapılan yorumlardır.

    Reklam diyenlere duyrulur kendi yazdığım bana ait olan bir makaleye link vermekmi reklam oldu şimdi.Bundan daha doğal ne olabilir ki.
    Hiçbirini okumadım varsayım ne demek öğrenmek gerekir cümlenizden sonra.

    Varsayım demek doğruluğu bilinmeyen, somut sonuçları olmayan fikirlerdir.

    Lâkin bu fikirleri destekleyecek "somut" fikirleriniz yoksa, reklam yapmayacaksınız.
  • 04-03-2013, 19:57:24
    #27
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirini okumadım varsayım ne demek öğrenmek gerekir cümlenizden sonra.

    Varsayım demek doğruluğu bilinmeyen, somut sonuçları olmayan fikirlerdir.

    Lâkin bu fikirleri destekleyecek "somut" fikirleriniz yoksa, reklam yapmayacaksınız.
    Soru soruyorsun cevabını alıyorsun. Okumamak senin karşındakine saygını gösterir. Eğer ben birine soru soruyorsam cevabınıda dinlerim hatta işime gelmesede dinlerim. Burada reklamı yapan kişi şu anda sensin çünkü itiraz edeceğin hiçbirşey yokken polemik yaratarak nemalanmaya çalışıyorsun.

    Ayrıca kendi tezini çürütmüşsün kendi yazdığını bile okumuyorsun ki benim yazımı okuyup anlamanı bekleleyim.