WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbirini okumadım varsayım ne demek öğrenmek gerekir cümlenizden sonra.

Varsayım demek doğruluğu bilinmeyen, somut sonuçları olmayan fikirlerdir.

Lâkin bu fikirleri destekleyecek "somut" fikirleriniz yoksa, reklam yapmayacaksınız.
Soru soruyorsun cevabını alıyorsun. Okumamak senin karşındakine saygını gösterir. Eğer ben birine soru soruyorsam cevabınıda dinlerim hatta işime gelmesede dinlerim. Burada reklamı yapan kişi şu anda sensin çünkü itiraz edeceğin hiçbirşey yokken polemik yaratarak nemalanmaya çalışıyorsun.

Ayrıca kendi tezini çürütmüşsün kendi yazdığını bile okumuyorsun ki benim yazımı okuyup anlamanı bekleleyim.