• 04-03-2013, 20:28:15
    #28
    şu oto foto reklam diyen tipler, hangi forumdasınız siz, ne yapacak adam, kendi sitesinin linkini vermeyecek mi? senelerdir aynı muhabbet.
    konu sahibi de bu metini derlediği yabancı siteleri veya makalelerin linklerini verirse iyi olur.
  • 04-03-2013, 20:28:32
    #29
    Üyeliği durduruldu
    bignumber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soru soruyorsun cevabını alıyorsun. Okumamak senin karşındakine saygını gösterir. Eğer ben birine soru soruyorsam cevabınıda dinlerim hatta işime gelmesede dinlerim. Burada reklamı yapan kişi şu anda sensin çünkü itiraz edeceğin hiçbirşey yokken polemik yaratarak nemalanmaya çalışıyorsun.

    Ayrıca kendi tezini çürütmüşsün kenid yazdığını bile okumuyorsun ki benim yazımı okuyup anlamanı bekleleyim.
    Yahu arkadaşım sen ne saçmalıyorsun? Allah aşkına ne saçmalıyorsun?

    Konuyu okumadığın, araştırmadığın ve bilgi sahibi olmadığında belli çünkü olsaydı Google'ın güncellemelerine verdiği isim varyasyonlarından haberdar olurdun ve yeni güncellemenin mutlaka bu şablona uygun bir isim olacağını bilirdin.

    -Panda, Penguen güncellemelerinden sonra hayvansal bir güncellemeyi iddia etmek mi işi bilmek? Eğer ben bunu yazmadığım için bilgisizsem bırak bilgisiz olayım. Senin mantığına göre EMD güncellemesi gelmeyecek o zaman? Lütfen yani biraz usturuplu konuş. Konunu okumadım evet, fikirleri somut şeylerle desteklemeyen birinin sallamasyon yazılarını hiç okuyamam kusura bakma.

    Panda ve Penguen güncellemelerindeki açıkları ve hataları nedir bilmiyorum.

    - Panda ve Penguen güncellemeleri açıkları hakkında en ufak bir bilgisi olmayan bir kişinin ileriki algoritma varyasyonlarını yine sallamasyon olarak yazdığını tahmin etmek hiçte zor değil.

    Ama Google nasıl bir hata yapmış merak ettim açıkçası, bence Google'a söylede adamların bitarafları açık kalmasın koca Google rezil olmasın.

    - Araştırırsan öğrenirsin, ben armut piş ağzıma düş yapmadım kusura bakma. Ya da annemin karnında öğrenmedim, bişeyler yaparak geldim buraya. Sen de öyle yapmak zorundasın, araştır ve öğren.

    Son olarak hacklink ile ilgili sorunların bu konuyla alakası yok.

    - Buna yorum yapmama gerek yok sallamasyon şeyler, yarın bi bakıyomuşuz bütün display:none kullanan siteler filtrelenmiş ve gelen güncelleme zebra. Bunu bilemezsin, bilemeyiz. Ki fikirlerinde somut değil. Atıp tutuyorsun.

    Umarım cevabını almışsındır, çünkü burada asıl tartışmamız gereken şeyler bunlar değil. Ben herzaman yabancı siteleri forumları vs.takip ederim yeni olaylardan haberdar olmak için. Bu konuda yurtdışı forumlarda oldukça popüler ve tartışılıyor.

    Ve son kez söylüyorum okuduğum ve araştırdığım makalelerden çıkardığım sonuça göre oluşan fikrim ve makalem. İsteyen okur beğenir, isteyen okumaz yada eleştirir ancak burada yapılmmaması gereken tek şey alaycı tavırla yapılan yorumlardır.

    Reklam diyenlere duyrulur kendi yazdığım bana ait olan bir makaleye link vermekmi reklam oldu şimdi.Bundan daha doğal ne olabilir ki.

    - Benim senden bi' cevap almama gerek yok senin sağdan soldan okuduklarını ben deneyeli yıllar oluyor kendi sitelerimde. Ve yine tekrarlıyorum bana cevap verebilecek kadar düzeyin yok. Tek yaptığın itişmek. Tamam madem popülersin semantic web en önemli unsurlardan birisi, görüşlerini ilet semantic konuşmaları adlı konuya.

    Herkesin yazına reklam v.s tarzda yaklaşmasının sebebide hiçbişey bilmeyip ve konu hakkında somut fikirler üretemeyen birini gördükleri içindir.

    Bunun dışındaysa benim reklama ihtiyacım yok. Parasını verir alırım. BKZ: https://www.r10.net/google-optimizasyon/ | https://www.r10.net/sosyal-link-borsasi/

    Postumu alıntılamazsan ya da cevap hakkı doğurtmazsan sevinirim.
  • 04-03-2013, 20:38:32
    #30
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu arkadaşım sen ne saçmalıyorsun? Allah aşkına ne saçmalıyorsun?

    Konuyu okumadığın, araştırmadığın ve bilgi sahibi olmadığında belli çünkü olsaydı Google'ın güncellemelerine verdiği isim varyasyonlarından haberdar olurdun ve yeni güncellemenin mutlaka bu şablona uygun bir isim olacağını bilirdin.

    -Panda, Penguen güncellemelerinden sonra hayvansal bir güncellemeyi iddia etmek mi işi bilmek? Eğer ben bunu yazmadığım için bilgisizsem bırak bilgisiz olayım. Senin mantığına göre EMD güncellemesi gelmeyecek o zaman? Lütfen yani biraz usturuplu konuş. Konunu okumadım evet, fikirleri somut şeylerle desteklemeyen birinin sallamasyon yazılarını hiç okuyamam kusura bakma.

    Panda ve Penguen güncellemelerindeki açıkları ve hataları nedir bilmiyorum.

    - Panda ve Penguen güncellemeleri açıkları hakkında en ufak bir bilgisi olmayan bir kişinin ileriki algoritma varyasyonlarını yine sallamasyon olarak yazdığını tahmin etmek hiçte zor değil.

    Ama Google nasıl bir hata yapmış merak ettim açıkçası, bence Google'a söylede adamların bitarafları açık kalmasın koca Google rezil olmasın.

    - Araştırırsan öğrenirsin, ben armut piş ağzıma düş yapmadım kusura bakma. Ya da annemin karnında öğrenmedim, bişeyler yaparak geldim buraya. Sen de öyle yapmak zorundasın, araştır ve öğren.

    Son olarak hacklink ile ilgili sorunların bu konuyla alakası yok.

    - Buna yorum yapmama gerek yok sallamasyon şeyler, yarın bi bakıyomuşuz bütün display:none kullanan siteler filtrelenmiş ve gelen güncelleme zebra. Bunu bilemezsin, bilemeyiz. Ki fikirlerinde somut değil. Atıp tutuyorsun.

    Umarım cevabını almışsındır, çünkü burada asıl tartışmamız gereken şeyler bunlar değil. Ben herzaman yabancı siteleri forumları vs.takip ederim yeni olaylardan haberdar olmak için. Bu konuda yurtdışı forumlarda oldukça popüler ve tartışılıyor.

    Ve son kez söylüyorum okuduğum ve araştırdığım makalelerden çıkardığım sonuça göre oluşan fikrim ve makalem. İsteyen okur beğenir, isteyen okumaz yada eleştirir ancak burada yapılmmaması gereken tek şey alaycı tavırla yapılan yorumlardır.

    Reklam diyenlere duyrulur kendi yazdığım bana ait olan bir makaleye link vermekmi reklam oldu şimdi.Bundan daha doğal ne olabilir ki.

    - Benim senden bi' cevap almama gerek yok senin sağdan soldan okuduklarını ben deneyeli yıllar oluyor kendi sitelerimde. Ve yine tekrarlıyorum bana cevap verebilecek kadar düzeyin yok. Tek yaptığın itişmek. Tamam madem popülersin semantic web en önemli unsurlardan birisi, görüşlerini ilet semantic konuşmaları adlı konuya.

    Herkesin yazına reklam v.s tarzda yaklaşmasının sebebide hiçbişey bilmeyip ve konu hakkında somut fikirler üretemeyen birini gördükleri içindir.

    Bunun dışındaysa benim reklama ihtiyacım yok. Parasını verir alırım. BKZ: https://www.r10.net/google-optimizasyon/ | https://www.r10.net/sosyal-link-borsasi/

    Postumu alıntılamazsan ya da cevap hakkı doğurtmazsan sevinirim.
    Arkadaşım sen neden geriliyorsun zoruna giden nedir? Çok bilmişlik taslıyorsun burada polemik istemiyorsan cevap yazma olsun bitsin.
    Alıntı yapmayacakmışım da yok reklam yapıyormuşumda yok senin kadar bilgim yokmuş.Var yada yok buda seni ilgilendirmez herkesin kendi bilgisi kendisine.Benimde reklama ihtiyacım yok polemik yapmaya özelliklede birşeyler bildiğini iddaa ederek başkalarını aşağılayan alay ederek ve küçümseyerek ispatlamaya çalışanlarla hiç yok hemde.

    Eğer bu suçsa söyle moderatörlere konuyu silsinler hiç umurumda değil. Burası forum ve bilgi paylaşma esasına dayanıyor. Sadece bu amaçla açtığım konuyu sadece senin yüzünden pişman oldum açtığıma arkadaş.

    Biz neden bu kadar birbirimizi aşağıya çekmeye çalışıyoruz anlayamıyorum.Bundan sonra kimseye hiçbir yorum yapmayacağım hakaret ve alaycı uslup olmadığı taktirde söyleyeceklerimi söyledim.Kabiliyeti olan anlar olmayan anlamaz.
  • 04-03-2013, 21:11:13
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hadi Hayırlısı
  • 04-03-2013, 21:19:46
    #32
    Aşağıda linklerini verdiğim kaynaklarda konuyu kendince incelemişler, fikirlerini paylaşmışlar.
    http://www.haberegir.com/google-zebra-katil-balina-google-orca-ya-da-google.html

    http://www.omergin.com/yeni-google-zebra-algoritmasi-uzerine.html


    Not: Bu kaynakların benimle hiçbir alakası yoktur.Yazarları reklam yapmakla suçlamayalım lütfen çünkü o kişilerin haberi bile yok.Sadece başka kaynaklar paylaşmak istedim.
  • 04-03-2013, 22:08:04
    #33
    yavaş yavaş google +1 sonuçları ele geçirmeye başladı bile
  • 04-03-2013, 22:17:29
    #34
    Matt Cutts twitter hesabında Zebra güncellemesi varmı sorusuna HAYIR dedi.
  • 04-03-2013, 22:23:27
    #35
    Bütün ümidim gençliktedir
    Tartışmayı hala öğrenemedik. Bu konuya bu kadar sert tepki gösteren arkadaşları anlayamıyorum. O kadar çok gereksiz konu var ki şu forumlarda, saymakla bitmez. Ama bu arkadaş birşeyler duymuş paylaşmış. Herkes kendi fikirlerini yazsın. Ama iş neden tartışmaya dönüyor çözemedim, sanırım bir türlü de çözemeyeceğim.
    Herkes fikirlerini, duyduklarını, düşüncelerini yazsın. Ortaya bir sonuç çıkacaktır. Çıkmasa da, keyifli bir sohbet yapılmış olur. Biraz anlayış lütfen.
  • 04-03-2013, 22:39:56
    #36
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışmayı hala öğrenemedik. Bu konuya bu kadar sert tepki gösteren arkadaşları anlayamıyorum. O kadar çok gereksiz konu var ki şu forumlarda, saymakla bitmez. Ama bu arkadaş birşeyler duymuş paylaşmış. Herkes kendi fikirlerini yazsın. Ama iş neden tartışmaya dönüyor çözemedim, sanırım bir türlü de çözemeyeceğim.
    Herkes fikirlerini, duyduklarını, düşüncelerini yazsın. Ortaya bir sonuç çıkacaktır. Çıkmasa da, keyifli bir sohbet yapılmış olur. Biraz anlayış lütfen.
    Aslında söylenecek şeyler var ancak bu sefer polemiğe giriyor ve gereksiz bir tartışma ortamı oluşuyor. Arkadaş durumu özetlemiş, çok doğru imzamı atarım.