Tartışmayı hala öğrenemedik. Bu konuya bu kadar sert tepki gösteren arkadaşları anlayamıyorum. O kadar çok gereksiz konu var ki şu forumlarda, saymakla bitmez. Ama bu arkadaş birşeyler duymuş paylaşmış. Herkes kendi fikirlerini yazsın. Ama iş neden tartışmaya dönüyor çözemedim, sanırım bir türlü de çözemeyeceğim.
Herkes fikirlerini, duyduklarını, düşüncelerini yazsın. Ortaya bir sonuç çıkacaktır. Çıkmasa da, keyifli bir sohbet yapılmış olur. Biraz anlayış lütfen.