Arkadaşlar, ülkemizde pek çok insan bilgisayardan pek anlamıyor. Özellikle orta ve üstü yaşlarda bulunan çoğu kişide durum bu. Ancak bu kişiler bir şekilde bilgisayar kullanıyorlar. Ancak yeni bir bilgisayar aldıklarında -ki hep windows sistemle geliyor diyebiliriz - benim hemen hiç kullanmadığım ve bu forumda da mecbur kalmadıkça kullanan olduğunu sanmadığım internet explorer'ı buluyorlar karşılarında. Tabi bing ile birlikte. Yani ülkemizde çok önemli bir kesim tarayıcı olarak internet explorer ve arana motoru olarak da bing kullanıyor. Bu nedenle bence şu anda bing'e odaklanmak yandex'ten önemli.
Ayrıca, arkadaşlar, bizim gibi bilgisayar ve internet konusunda çok şey bilmese de, belli bir seviyede iyi bilgisayar kullanıcısı olanlar -ki genelde 30 hatta 35 yaş altı hemen herkes- tarayıcı olarak firefox ya da crome, arama motoru olarak da google kullanıyor. Bu kişiler içerikten çok reklam içeren film siteleri gibi sitelerde bile reklamlara pek tıklamıyor zaten.
Yan benim düşüncem
Google her zaman önemlidir ama,
Eğer para kazanmak istiyorsak son zamanlarda çok popüler olan Yandex'ten ziyade, Bing'e odaklanmaktır ikinci olarak. Getirisi daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Bu konuda görüşlerinizi paylaşırsanız hoş olur gibi.
Bing'i es geçmeyin!!!
8
●1.113
- 29-01-2013, 13:23:01bing promosyon kodum bile var 50 dolarlık ama kullanamadım karışık geldi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:23:01 -->-> Daha önceki mesaj 13:18:01 --
You’re trying to prepay using a payment method that will only work for postpay accounts. Select a different payment method and try again.
bu hatayı alıyorum - 01-02-2013, 19:48:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tespitler gayet güzel. Mantıklı buldum.
- 04-02-2013, 16:15:16slayerbyslaysatan2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler... Ama millet Yandex rüzgarına kötü kapıldı sanırım... Konuyu açalı oldu baya bir süre ama iki yorum gelmiş gele gele...
- 04-02-2013, 16:27:41geçen gün farketiğim bir olayı anlatayım.
Annem bilgisayarı sadece facebook oyun için kullanır. Internet Explorer açtı, orada bing çıktı, oraya google yazdı, google.com a tıkladı, oraya facebook yazdı ve facebook.com a tıkladı.
ağzım açık "anne sen napıyorsun" dedim ve kaldım öyle
bu yüzden bing konusunda haklı olabilirsin. - 04-02-2013, 17:18:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben de arkadaşımın yaptığı arama motoru kullanımını anlatayım. 2010 yılında olmuştu ama arkadaşımın değiştiğini zannetmiyorum
(yaş 18 falandı). Tarayıcının adres çubuğuna google yazdı Enter'a bastı. Google araması olarak açıldı arama bölümünde google yazıyordu. Daha sonra ilk sıradaki linke tıkladı tekrar Google'ı açtı. Anasayfasındaki arama bölümüne facebook yazdı o şekilde girdi.
Aslında bilgisayar kullanımı yaşla beraber ilgiye de bağlı. Üniversitede arkadaşım bilgisayar kullanmayı bilmiyor. Ders seçimlerini bile başka arkadaşlarına yaptırıyor. - 28-02-2013, 07:42:24Doğru söylüyorsun bing muhtemelen yandexten daha çok kullanılıyor ancak şöyle bir konu var. Yandex webmasterlara gelir imkanı yaratabilir desteklenmesinin en büyük nedeni budur. Sırf acaba adsenseye rakip olur birşeyler yapar diye destekliyor destekleyenler. Ya da en azından benim tek amacım bu
- 28-02-2013, 08:47:57Hocam o bahsettiginiz kisilerin bing e yazdiklari: mynet, milliyet, haberler, facebook, hava durumu...

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

