Ben de arkadaşımın yaptığı arama motoru kullanımını anlatayım. 2010 yılında olmuştu ama arkadaşımın değiştiğini zannetmiyorum (yaş 18 falandı). Tarayıcının adres çubuğuna google yazdı Enter'a bastı. Google araması olarak açıldı arama bölümünde google yazıyordu. Daha sonra ilk sıradaki linke tıkladı tekrar Google'ı açtı. Anasayfasındaki arama bölümüne facebook yazdı o şekilde girdi.

Aslında bilgisayar kullanımı yaşla beraber ilgiye de bağlı. Üniversitede arkadaşım bilgisayar kullanmayı bilmiyor. Ders seçimlerini bile başka arkadaşlarına yaptırıyor.