Merhaba arkadaşlar
aklıma geldi acaba "isimsoyism@gmail.com" aldım mı almadım mı diye kontrol edeyim dedim. Ümitsizce kullanıcı adını ve sık kullandığım şifremi girdim ve oturumumu açtım. Meğer 2007 yılında almışım ama hatırlamıyor ve kullanmıyordum.
Şimdi soruma gelecek olursam. Oturum açtıktan sonra gözüken mail adresi isim.soyisim@gmail.com şeklinde gözüküyor. Yani arada nokta (.) işareti var.
fakat isimsoyisim@gmail.com yada isim.soyisim@gmail.com olarak girersem gireyim farketmiyor. Ya da hangisine test maili gönderirsem göndereyim mutlaka gidiyor.
Özetle bu iki farklı mail adresi tek bir mail adresiymiş gibi ortak hareket ediyor. İster onu kullan ister bunu kullan hesabı....
Acaba google neden nokta koymuş ya da böyle bir hizmetten haberi olan var mı?
Teşekkürler.
Gmail Hakkında Ufak Bir Soru
4
●1.778
- 18-12-2012, 19:12:43isimsoyisim@gmail.com ile isim.soyisim@gmail.com, isim.soy.isim@gmail.com, i.s.i.m.s.o.y.i.s.i.m@gmail.com hepsi tek maildir, noktalar önemsizdir.
http://support.google.com/mail/bin/a...r&answer=10313
Alıntı - 18-12-2012, 21:15:30Bu GMail'in bilinçli mi bilinçsiz mi yaptığı bir şey bilmiyorum ama bazı yerlerde fake hesap acmak için de kullanılıyor bu. mailadresi@gmail.com mail.adresi@gmail.com m.ailadresi@gmail.com diye 3 farklı hesap açılabiliyor ama hepsi aynı maile gidiyor.
- 18-12-2012, 21:56:43Üyeliği durduruldubenim eski gmail adresim var isimsoyisim@gmail.com şimdi girdim isim.soyisim@gmail.com giriyor ama birde isim.soyisim@gmail.com diye aldığım var alırken nokta koydum isimsoyisim@gmail ile giremiyorum enteresan durum