Merhaba arkadaşlar

aklıma geldi acaba "isimsoyism@gmail.com" aldım mı almadım mı diye kontrol edeyim dedim. Ümitsizce kullanıcı adını ve sık kullandığım şifremi girdim ve oturumumu açtım. Meğer 2007 yılında almışım ama hatırlamıyor ve kullanmıyordum.

Şimdi soruma gelecek olursam. Oturum açtıktan sonra gözüken mail adresi isim.soyisim@gmail.com şeklinde gözüküyor. Yani arada nokta (.) işareti var.

fakat isimsoyisim@gmail.com yada isim.soyisim@gmail.com olarak girersem gireyim farketmiyor. Ya da hangisine test maili gönderirsem göndereyim mutlaka gidiyor.

Özetle bu iki farklı mail adresi tek bir mail adresiymiş gibi ortak hareket ediyor. İster onu kullan ister bunu kullan hesabı....

Acaba google neden nokta koymuş ya da böyle bir hizmetten haberi olan var mı?

Teşekkürler.