• 19-07-2021, 13:28:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    Bu konudaki ilgili arkadaşlara bir sorum olacak.

    Ben hesabı açıp kod istiyorum. 14 gün geçince heaba girip kod gelmedi deyince bazı hesaplar otomatik onaylanıyor. Listelemeye bile giriyor ama 3-4 gün sonra askıya alıyor hesabı bunun nedeni nedir acaba.
  • 19-07-2021, 16:27:12
    #2
    Doğrulama kodunu girmenizle sürekli doğrulanmış olarak kalmak aynı şeyler değil birbirini etkilemez. Fiziksel olarak varolan bir yere 14 gün kod beklemeye zaten gerek yok, işletme askıya alındıysa geri açmak için fiziksel işletmede gene sorun yok, askıya alınmanın dolu sebebi var. Senin işletme fiziksel olarak var mı ? Aynı adreste başka işletme var mı? İşletme ismini il ilçe veya kategori ile aynı kelimeleri içeriyor mu? Mesela bahçeşehir beyaz eşya servisi ?