Merhabalar,

Bu konudaki ilgili arkadaşlara bir sorum olacak.

Ben hesabı açıp kod istiyorum. 14 gün geçince heaba girip kod gelmedi deyince bazı hesaplar otomatik onaylanıyor. Listelemeye bile giriyor ama 3-4 gün sonra askıya alıyor hesabı bunun nedeni nedir acaba.