• 28-10-2008, 14:35:31
    #1
    evet arkadaşlarservislerde baktım başlık yok açayım dedim..
    hadi hayırlısı gazanız mübarek olsun blogspot ve blogger.com da acldı

    başka konuda açılmış konuyu silerseniz sevinirim..
    affınıza sıgınıyorum daha hiç uyumadım
  • 28-10-2008, 14:43:19
    #2
    ...............
  • 28-10-2008, 14:43:47
    #3
    bu acılan 20. konu
  • 28-10-2008, 14:46:59
    #4
    biliyorum kendimi report ettim =)
  • 28-10-2008, 16:10:20
    #5
    çook iyi oldu