evet arkadaşlarservislerde baktım başlık yok açayım dedim..
hadi hayırlısı gazanız mübarek olsun blogspot ve blogger.com da acldı

başka konuda açılmış konuyu silerseniz sevinirim..
affınıza sıgınıyorum daha hiç uyumadım