• 20-06-2018, 08:42:54
    #1
    Arkadaşlar biliyorsunuz ki geçenler gmail tasarımı yenilendi. İlk girdiğimde bir uyarıyla karşılaştım ve yanlışlıkla "HTML görünüme geç" linkine tıkladım sanırım. Ama böyle yazdığından emin değilim. Gmail sayfam bu şekilde oldu bir türlü düzeltemedim. Bilgisi olan var mı?
  • 20-06-2018, 08:48:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://mail.google.com/mail/u/0/?nocheckbrowser bu linkten girip deneyebilir misiniz?
  • 20-06-2018, 08:49:38
    #3
    tuuruls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://mail.google.com/mail/u/0/?nocheckbrowser bu linkten girip deneyebilir misiniz?
    Denedim, bağlantı adresi şu şekilde değişti:
    https://mail.google.com/mail/u/0/x/s...eckbrowser&f=1
    Sonuç aynı.
  • 20-06-2018, 08:55:10
    #4
    Ben şimdi denedim HTML'e geçip verdiğim linke tıklayarak, düzeldi hocam. Gizli sekmeden vs. deneyebilir misiniz bir de?
  • 20-06-2018, 09:00:00
    #5
    tuuruls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şimdi denedim HTML'e geçip verdiğim linke tıklayarak, düzeldi hocam. Gizli sekmeden vs. deneyebilir misiniz bir de?
    Misafir hesaptan girince oldu ama normalde yine aynı.
  • 20-06-2018, 09:01:08
    #6
    owuzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misafir hesaptan girince oldu ama normalde yine aynı.
    Tarayıcı ayarlarını/geçmişini/seçeneklerini/özelleştirmelerini sıfırlayıp temiz bir tarayıcıyla girerseniz düzelecektir diye düşünüyorum. Denemekte fayda var.
  • 20-06-2018, 09:02:36
    #7
    tuuruls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcı ayarlarını/geçmişini/seçeneklerini/özelleştirmelerini sıfırlayıp temiz bir tarayıcıyla girerseniz düzelecektir diye düşünüyorum. Denemekte fayda var.
    Tamamdır, çerezleri sildim düzeldi. Teşekkür ederim.