Arkadaşlar biliyorsunuz ki geçenler gmail tasarımı yenilendi. İlk girdiğimde bir uyarıyla karşılaştım ve yanlışlıkla "
HTML görünüme geç" linkine tıkladım sanırım. Ama böyle yazdığından emin değilim. Gmail sayfam bu şekilde oldu bir türlü düzeltemedim. Bilgisi olan var mı?