Arkadaşlar biliyorsunuz ki geçenler gmail tasarımı yenilendi. İlk girdiğimde bir uyarıyla karşılaştım ve yanlışlıkla "HTML görünüme geç" linkine tıkladım sanırım. Ama böyle yazdığından emin değilim. Gmail sayfam bu şekilde oldu bir türlü düzeltemedim. Bilgisi olan var mı?