ya bizi nasıl mantıkta insanlar yönetiyo anlamıyo..
kararı veren her kimse kapama kararını yani birebir sormak isterdim..
neyse bizim mantığımızdaki gençler gelecek 20 sene sonr baş inşallah..ben o zaman gerçi 60 a yaklaşmış olucam ama neyse yeni nesil bizim çektiklerimii çekmez bari
Google grup mağdurları buraya!..
20
●2.329
- 17-05-2008, 20:59:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ebubekir kardeşim bu güzel haberi senden aldığımebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazan ellerine sağlık!... Bütün repler sana feda olsun..
- 17-05-2008, 21:20:41Eyvallah kardeşim. Allah bereket versinagent_22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazan ellerine sağlık!... Bütün repler sana feda olsun..