• 17-05-2008, 13:23:19
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ya bizi nasıl mantıkta insanlar yönetiyo anlamıyo..

    kararı veren her kimse kapama kararını yani birebir sormak isterdim..

    neyse bizim mantığımızdaki gençler gelecek 20 sene sonr baş inşallah..ben o zaman gerçi 60 a yaklaşmış olucam ama neyse yeni nesil bizim çektiklerimii çekmez bari
  • 17-05-2008, 20:59:23
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gruplar açıldı müjdemi ve repimi isterim
    Ebubekir kardeşim bu güzel haberi senden aldığım yazan ellerine sağlık!... Bütün repler sana feda olsun..
  • 17-05-2008, 21:20:41
    #21
    agent_22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ebubekir kardeşim bu güzel haberi senden aldığım yazan ellerine sağlık!... Bütün repler sana feda olsun..
    Eyvallah kardeşim. Allah bereket versin