ya bizi nasıl mantıkta insanlar yönetiyo anlamıyo..

kararı veren her kimse kapama kararını yani birebir sormak isterdim..

neyse bizim mantığımızdaki gençler gelecek 20 sene sonr baş inşallah..ben o zaman gerçi 60 a yaklaşmış olucam ama neyse yeni nesil bizim çektiklerimii çekmez bari