• 10-06-2013, 14:24:37
    #1
    merhaba arkadaşlar ; Yandex'in yeni keşfetmiş olduğum kurumsal email hesabından bahsetmek istiyorum,
    özel bir email hesabınız var outlook kullanmak istemiyorsunuz veya tam randumanunda çalışmıyor outlook programınız bende olduğu gibi bu durumda imdadımıza yandex kurumsal mail devreye giriyor.

    yapmanız gereken http://kurum.yandex.com girmek adımları izleyerek email hesabınızı oluşturmak

    faydalarından bahsediyim sizlere. spam kesinlikle düşmüyor mailleriniz.
    outlookda atıyordum aynı serverde fakat her attığım mail spamda .. bu sorun ortadan kalkıyor.

    not: bilmeyenler için faydalı olabilceğini düşündüm

    saygılar...
  • 10-06-2013, 15:52:43
    #2
    İşime yaradı teşekkürler. Redstation mail göndermek zulum oldu
  • 10-06-2013, 15:58:15
    #3
    mozilla thunderbird tek geçerim
  • 10-06-2013, 15:58:24
    #4
    Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşime yaradı teşekkürler. Redstation mail göndermek zulum oldu
    Fayda sağlıya bildiysek ne mutlu güle güle kulanın
  • 12-06-2013, 09:30:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dns ayarlarını değiştirmemi istiyor. Böyle bir durumda sitem devre dışı kalacak. Başka bir yolu var mı acaba?
  • 15-06-2013, 18:03:34
    #6
    site dns ile mail dns ayrılabiliyor, bu şekilde kullanabilirsin. Ben Gmail üzerinden kullanıyorum kurumsal maillerimi ama sık sık spama düşmeye başladı. Her an yandexe geçebilirim...
  • 14-07-2013, 04:18:42
    #7
    Arkadaşlar,

    Outlook üzerinden attığım her e-posta sonrasında mailin başarı ile alıcıya ulaştığına dair e-posta geliyor. Buna nasıl engel olabilirim?

    İyi çalışmalar