merhaba arkadaşlar ; Yandex'in yeni keşfetmiş olduğum kurumsal email hesabından bahsetmek istiyorum,
özel bir email hesabınız var outlook kullanmak istemiyorsunuz veya tam randumanunda çalışmıyor outlook programınız bende olduğu gibi bu durumda imdadımıza yandex kurumsal mail devreye giriyor.

yapmanız gereken http://kurum.yandex.com girmek adımları izleyerek email hesabınızı oluşturmak

faydalarından bahsediyim sizlere. spam kesinlikle düşmüyor mailleriniz.
outlookda atıyordum aynı serverde fakat her attığım mail spamda .. bu sorun ortadan kalkıyor.

not: bilmeyenler için faydalı olabilceğini düşündüm

saygılar...