Fireworkste açılır menü yapılsa bloga eklenebilrmi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fireworkste açılır menü yapılsa bloga eklenebilrmi ?
1
●
954
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Haberleri & Yenilikleri
Google Haritalar
Fireworkste açılır menü yapılsa bloga eklenebilrmi ?
28-11-2007, 09:40:42
#1
efe7822
Merhaba arkadaşlar,fireworkste açılır menü yapmak istiyorum ama blogspot siteme ekleyebilirmiyim bilmiyorum.Blog ların xml olduğu için dreamweaver a atıyorum ordada açılmıyor.Önerisi olan varmı
29-11-2007, 13:38:01
#2
Enforcer54
Şöyle yapmayı dene hoş oda çalışırmı bilmem ama xml içinde frame çağırabiliyorsan başka bir yere koy menüyü ordan çağır bi dene istersen
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler