• 28-11-2007, 09:40:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar,fireworkste açılır menü yapmak istiyorum ama blogspot siteme ekleyebilirmiyim bilmiyorum.Blog ların xml olduğu için dreamweaver a atıyorum ordada açılmıyor.Önerisi olan varmı
  • 29-11-2007, 13:38:01
    #2
    Şöyle yapmayı dene hoş oda çalışırmı bilmem ama xml içinde frame çağırabiliyorsan başka bir yere koy menüyü ordan çağır bi dene istersen