Konu
Fireworkste açılır menü yapılsa bloga eklenebilrmi ?
28-11-2007, 09:40:42
#1
efe7822
Merhaba arkadaşlar,fireworkste açılır menü yapmak istiyorum ama blogspot siteme ekleyebilirmiyim bilmiyorum.Blog ların xml olduğu için dreamweaver a atıyorum ordada açılmıyor.Önerisi olan varmı