• 22-03-2013, 11:15:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 10 günde beri sürekli Bing Webmastere girip microsoft hesabımlan giriş yapıyorum ama beni ana panele yönlendirmiyor ve herhangi bir linkte konulmamış.Böyle bir sorun yaşayan var mı aranızda?

    Sorun çözüldü:

    Arkadaşlar Bing Webmaster Tolls'e bölge değiştirerek girmek mümkün.

    Aşama 1.1



    Aşama 1.2


    Aşama 1.3



    Daha sonra Microsoft hesabınızla Bing Webbmaster Tolls'e giriş yapabilirsiniz.
  • 24-03-2013, 11:02:49
    #2
    Evet sürekli aynı sayfaya atıyor. Bunu birilerinin bildirmesi gerekmez bizar çalışsınlar
  • 27-03-2013, 09:52:34
    #3
    Sorunu çözdüm ve anlatımı konunun ilk mesajına ekledim.
  • 30-03-2013, 09:20:06
    #4
    Arkadaş çok saçma, nasıl uluslararası bir arama motoru olmayı hedefleyebiliyorlar. Satılan bilgisayar ve kurulan explorerda varsayılan tarayıcı olmasa o da bir iki gün kullanılır hiç kullanılacak bir tarayıcı değil...
  • 19-04-2013, 10:44:32
    #5
    Hedefleri küçük