Arkadaş çok saçma, nasıl uluslararası bir arama motoru olmayı hedefleyebiliyorlar. Satılan bilgisayar ve kurulan explorerda varsayılan tarayıcı olmasa o da bir iki gün kullanılır hiç kullanılacak bir tarayıcı değil...