• 31-10-2012, 10:50:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pek bilinmediğini farkettim, paylaşmak istedim. Fizibilite çalışmalarımda sık başvurduğum bir uygulama. İncelemenizi tavsiye ederim.

    http://www.consumerbarometer.com
    .
  • 31-10-2012, 14:45:43
    #2
    Birde nedir ne işe yarar onlarla alakalı bilgiler paylaşsaydın daha güzel olurdu hocam.
  • 31-10-2012, 18:02:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    imajWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde nedir ne işe yarar onlarla alakalı bilgiler paylaşsaydın daha güzel olurdu hocam.
    Herşeyi arkadaştan beklemeyin.Biraz araştırın zor birşey değil.
  • 31-10-2012, 21:07:46
    #4
    Donanimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyi arkadaştan beklemeyin.Biraz araştırın zor birşey değil.
    Haklısınız fakat buraya konu açıp adres verip gitmekte olmaz tabiki : )
    Ne işe yaradığını bende anlamadım, ne işe yaradığını bilmediğim birşeyi neden araştırayım ki.
  • 31-10-2012, 22:06:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bir nevi piyasa araştırması yapmanıza olanak tanıyor.

    Kullanıcıların (Tüketici) projeye vereceği tepkiyi / ilgiyi ölçüyor.

    En kısa bu şekilde anlatılır
  • 01-11-2012, 11:22:51
    #6
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız fakat buraya konu açıp adres verip gitmekte olmaz tabiki : )
    Ne işe yaradığını bende anlamadım, ne işe yaradığını bilmediğim birşeyi neden araştırayım ki.
    Ya üstatlarım... biraz olsun, bir kerede oltayı verene ALLAH razı olsun deseniz... illede balığıda beklemeyin... yazmışım oraya, "pek bilinmediğini farkettim..." ve "fizibilite çalışmalarımda kullandığım.." diye... eğer linke girip az baksanız "haaaaa, buymuş" diyebileceksiniz.... biraz olsun analitik düşünmeye çalışılsa daha iyi olmaz mı... ve üstelik araştırdığınızda mutlaka benim yapacağım açıklamalardan daha iyisini bulabilirsiniz, bende mi aynı yemeği ısıtıp koyayım şimdi herkesin önüne.... ve üstelik adından bile az çok anlaşılıyor "tüketici barometresi"... ve vaktim okadar kıymetli olduğu halde, gelmiş paylaşmışım... neyse.. iyi çalışmalar.
    .