ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız fakat buraya konu açıp adres verip gitmekte olmaz tabiki : )
Ne işe yaradığını bende anlamadım, ne işe yaradığını bilmediğim birşeyi neden araştırayım ki.
Ya üstatlarım... biraz olsun, bir kerede oltayı verene ALLAH razı olsun deseniz... illede balığıda beklemeyin... yazmışım oraya, "pek bilinmediğini farkettim..." ve "fizibilite çalışmalarımda kullandığım.." diye... eğer linke girip az baksanız "haaaaa, buymuş" diyebileceksiniz.... biraz olsun analitik düşünmeye çalışılsa daha iyi olmaz mı... ve üstelik araştırdığınızda mutlaka benim yapacağım açıklamalardan daha iyisini bulabilirsiniz, bende mi aynı yemeği ısıtıp koyayım şimdi herkesin önüne.... ve üstelik adından bile az çok anlaşılıyor "tüketici barometresi"... ve vaktim okadar kıymetli olduğu halde, gelmiş paylaşmışım... neyse.. iyi çalışmalar.
.