• 16-05-2006, 03:11:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gmail firefoxta açımıyor. açınca kitliyor makinayı. Sohbet ekledikten sonra böyle oldu sanırım. bende bi ton kişi listesi vardı. onları sohbete almak için yırtınıyor snaırım. aynı durumda olan varmı
  • 16-05-2006, 11:39:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende hepsi açıyo.. ff, ie dinlemiyo
  • 16-05-2006, 16:17:37
    #3
    Misafir
    Bende gmaile mail atamıyom. Siz atabiliyormusunuz?
  • 16-05-2006, 18:22:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bendede sorunsuz çalışıyor tüm işlemler...

  • 28-05-2006, 21:03:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    açılıo valla bende. 1.5.0.3 sürümünü kullandığınıza emin olun.
  • 28-05-2006, 23:00:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bende de problem yok.
  • 28-05-2006, 23:06:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    FF - İE sorunsuz açılıyor..
  • 28-05-2006, 23:09:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sorun yok bende de FF - İE de
  • 29-05-2006, 09:00:26
    #9
    gmail bazen çöküyor.Tam o ana denk gelmiş olabilirsiniz.