gmail firefoxta açımıyor. açınca kitliyor makinayı. Sohbet ekledikten sonra böyle oldu sanırım. bende bi ton kişi listesi vardı. onları sohbete almak için yırtınıyor snaırım. aynı durumda olan varmı