• 08-06-2010, 23:56:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd> Öğrenme sebebinizi sorabilirmiyim? </kd>
    Aynen, sakıncası yoksa bende sorabilir miyim ?
  • 08-06-2010, 23:56:36
    #11
    SahiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece Turkiyenin Telefonlari Yazmiyor Ne is
  • 08-06-2010, 23:59:26
    #12
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece Turkiyenin Telefonlari Yazmiyor Ne is
    türkiye de telefon sapığı çok ya ondan olabilir

    Bende türkiyeden alınmıyor diye biliyorum çünkü fatura göndermiyorlar .
    Ama ABD de falan ödüyolardır .
  • 09-06-2010, 00:01:30
    #13
    wyrus27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiye de telefon sapığı çok ya ondan olabilir

    Bende türkiyeden alınmıyor diye biliyorum çünkü fatura göndermiyorlar .
    Ama ABD de falan ödüyolardır .

    Ayricalikli Bi Ulkeyiz Her Konumda
  • 09-06-2010, 02:07:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece Turkiyenin Telefonlari Yazmiyor Ne is
    Macaristan, Finlandiya, İsrail... Bu ülkelerdeki telefon numaraları da yazmıyor.