MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece Turkiyenin Telefonlari Yazmiyor Ne is
türkiye de telefon sapığı çok ya ondan olabilir

Bende türkiyeden alınmıyor diye biliyorum çünkü fatura göndermiyorlar .
Ama ABD de falan ödüyolardır .