Google'dan Çin'e veda
51
●3.264
- 13-01-2010, 17:47:47++ Çinlilerin çoğunluğu zaten Baidu'yu kullanıyor, Google'i kullanan az bir kesim mevcut. Google'in Çin'i terketmesi Google'a da zarar vermez Çin'e de. Zaten bir varlığı yok Google'ın Çinde.voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2010, 18:59:37Üyeliği durdurulduBirde Türkiye den gitse de tekeli kırılsa ne var sanki
afedersiniz googleye yaranmak için neler neler yapıyoruz :=))) - 13-01-2010, 22:09:57Google 'de çin den çekilirse bu forumu terkederim. Hayatta öyle bir şey yapmaz
Çinden çıkarsa Bing&Yahoo google'yi geçer
- 13-01-2010, 23:18:52Cinde yahoo daha çok kullanılıyor zaten ondan googlenın bence çok bir zorluğu olmayacak
- 13-01-2010, 23:52:54Google'ı google yapan insanlardır. Bünyesinde en çok insan barındıran ülkeden Google hayatta çekilemez.
Çekilirsede o boşluğu bing doldurur ve bundan sonra google'ın tekel'i kırılır.
Yanlız çin'den çekilseler şöyle bir güzellik olur diye düşünüyorum, reklam pastasının dağıtımda ülkemiz daha fazla pay sahibi olur. - 14-01-2010, 00:07:18Üyeliği durdurulduGeri kalanı google kullansa bile Türkiye nüfusunu geçer. Böyle de düşünmek lazım.voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çinden çıkarsa Bing&Yahoo google'yi geçer