• 13-01-2010, 17:46:47
    #19
    çinde yahoo mu kullanılıyordu
  • 13-01-2010, 17:47:47
    #20
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çine ait birsürü arama motoru var. Zaten internet kullanıcıların %70 i Baidu yu kullanıyor. Aynı durum Rusyadada mevcut.
    ++ Çinlilerin çoğunluğu zaten Baidu'yu kullanıyor, Google'i kullanan az bir kesim mevcut. Google'in Çin'i terketmesi Google'a da zarar vermez Çin'e de. Zaten bir varlığı yok Google'ın Çinde.
  • 13-01-2010, 18:59:37
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Birde Türkiye den gitse de tekeli kırılsa ne var sanki

    afedersiniz googleye yaranmak için neler neler yapıyoruz :=)))
  • 13-01-2010, 22:09:57
    #22
    Google 'de çin den çekilirse bu forumu terkederim. Hayatta öyle bir şey yapmaz Çinden çıkarsa Bing&Yahoo google'yi geçer
  • 13-01-2010, 23:18:52
    #23
    Cinde yahoo daha çok kullanılıyor zaten ondan googlenın bence çok bir zorluğu olmayacak
  • 13-01-2010, 23:46:17
    #24
    cinoogle.com açarlarmış
  • 13-01-2010, 23:52:54
    #25
    Google'ı google yapan insanlardır. Bünyesinde en çok insan barındıran ülkeden Google hayatta çekilemez.

    Çekilirsede o boşluğu bing doldurur ve bundan sonra google'ın tekel'i kırılır.

    Yanlız çin'den çekilseler şöyle bir güzellik olur diye düşünüyorum, reklam pastasının dağıtımda ülkemiz daha fazla pay sahibi olur.
  • 13-01-2010, 23:54:15
    #26
    Konu ile ilgili orjinal bir haber linki var mı? yabancı kaynaklı.
  • 14-01-2010, 00:07:18
    #27
    Üyeliği durduruldu
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çine ait birsürü arama motoru var. Zaten internet kullanıcıların %70 i Baidu yu kullanıyor. Aynı durum Rusyadada mevcut.
    Geri kalanı google kullansa bile Türkiye nüfusunu geçer. Böyle de düşünmek lazım.