Google'ı google yapan insanlardır. Bünyesinde en çok insan barındıran ülkeden Google hayatta çekilemez.

Çekilirsede o boşluğu bing doldurur ve bundan sonra google'ın tekel'i kırılır.

Yanlız çin'den çekilseler şöyle bir güzellik olur diye düşünüyorum, reklam pastasının dağıtımda ülkemiz daha fazla pay sahibi olur.