• 10-04-2009, 00:27:41
    #19
    Beyler,youtube harici link yok mu ?
  • 10-04-2009, 00:35:17
    #20
    süper birşey ya harbiden..
  • 10-04-2009, 00:44:23
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler,youtube harici link yok mu ?
    ktunnel ile girebilirsin
  • 10-04-2009, 01:13:29
    #22
    Çok muazzam, etkileyici. Yahoonun datacenterı merak ettim şimdi. : )
  • 10-04-2009, 03:27:16
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Google Dc olduğuna emin değilim.
  • 10-04-2009, 09:29:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    olsun o kadarcık
  • 10-04-2009, 12:29:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    piciar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ktunnel ile girebilirsin
    ben şu an ktunnel ile giremedim,
    beyaz sayfa açılıyor
  • 10-04-2009, 12:33:52
    #26
    Burada elektrik ekipmanları dışında birşey göremedim. Sunucular nerede?
  • 10-04-2009, 12:42:09
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    45.000 adet serverları olduğu söylenmiş..