Google Data Center
67
●5.188
- 10-04-2009, 00:24:33<geyiq> O datacenter'ın sahibi babam ama çaktırmıyorum
</geyiq>
Öyle bir datacenter'ım olsun başka ne isterim ki
- 10-04-2009, 00:25:54Gerçektende oranın çok büyük bir güvenliği olması gerek oraya birşey olursa sadece google değil bizde yanarız
</geyiq>