• 09-04-2009, 20:57:45
    #10
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=bs3Et540-_s[/media]
  • 09-04-2009, 21:27:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İlginç ilk defa gördüm. Teşşekurler.
  • 09-04-2009, 21:39:56
    #12
    Etkilenmemek elde değil, teşekkürler video için.
  • 09-04-2009, 22:04:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bu nedir yaa ...
  • 09-04-2009, 23:19:52
    #14
    off dehşet birşey ya video'nun başını izlemek bile yetiyor..
  • 09-04-2009, 23:24:23
    #15
    :S ne cimri google, bi tane bağışlasın hayrına ya...
  • 10-04-2009, 00:22:45
    #16
    Baya büyükmüş oraya bir bomba atsalar Tüm siteler uçtu
  • 10-04-2009, 00:24:33
    #17
    <geyiq> O datacenter'ın sahibi babam ama çaktırmıyorum </geyiq>

    Öyle bir datacenter'ım olsun başka ne isterim ki
  • 10-04-2009, 00:25:54
    #18
    Gerçektende oranın çok büyük bir güvenliği olması gerek oraya birşey olursa sadece google değil bizde yanarız