• 15-03-2009, 17:23:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce de duyurmuştuk, Google 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için Türkiye'ye özel bir logo yarışması açmıştı. İşte bu yarışma sonuçlandı. Yapılan binlerce başvuru arasından, Google çalışanlarından oluşan bir kurul dereceye giren 30 logoyu beliledi.
    1.liği Aytuğ Fidan'ın kazandığı yarışmada dereceye giren tüm logoları Burada ve 24 Nisan – 1 Mayıs tarihleri arasında İstanbul Nişantaşı City’s alışveriş merkezindeki sergide görebilirsiniz.
  • 15-03-2009, 17:32:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu Başlığı İle İçerik Alakasız
  • 15-03-2009, 17:34:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Başlığı İle İçerik Alakasız
    Alakasız Çünkü r10 Çalışma var sanırsam düzeLmiyorda Şuan Bir Başlıgı 9 Kere Yazdım 9 kere Hata Verdi 10'nuncuyu Denemek İçin Yazdım Bunu kabuL etti Şans ve - rep verenLer oLdu daha dikkatLi rep verin benLe aLakalı birşey değiL bekliyorum düzeLmesini. + Rep diLeğiyLe ( :
  • 15-03-2009, 17:48:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fantomix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakasız Çünkü r10 Çalışma var sanırsam Bir Başlıgı 9 Kere Yazdım 9 kere Hata Verdi 10'nuncuyu Denemek İçin Yazdım Bunu kabuL etti Şans ve - rep verenLer oLdu daha dikkatLi rep verin benLe aLakalı birşey değiL bekliyorum düzeLmesini. + Rep diLeğiyLe ( :
    Ben Vermedim "-rep"
  • 15-03-2009, 17:49:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Vermedim "-rep"
    herneyse konuya dönelim.
  • 15-03-2009, 17:55:11
    #6
    Çok güzel hepsi de... 1. olan logo içindeki dünya figürü bence seçilmesinde etken olmuş.Ayrıca - rep vermek çok hoşuna gidiyor bazılarının. Kafanı takma çok...
  • 15-03-2009, 18:17:59
    #7
    Bu geçen sene nin 1. olan logosu değilmiydi?
  • 15-03-2009, 18:20:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    shafack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu geçen sene nin 1. olan logosu değilmiydi?
    bende öyle zannetmiştim ama bu senede Aytuğ Fidan logosu kullanılcakmış diye duydum.
  • 15-03-2009, 18:28:52
    #9
    "Google Logo Yapsana yarışması sizlerden gelen binlerce logo çalışmasıyla 31 Mart 2008 gecesi son buldu"

    yazıyor bi yanlışlık olmasın.