Konu
aasd
15-03-2009, 18:20:20
#8
fantomix
Üyeliği durduruldu
shafack adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu geçen sene nin 1. olan logosu değilmiydi?
bende öyle zannetmiştim ama bu senede Aytuğ Fidan logosu kullanılcakmış diye duydum.