• 08-01-2007, 10:31:06
    #1
    Bu yılbaşında sadece yeni yıl kartı göndermişler. Ve bu sene yeniyıl mesajına Türkçeyide nihayet Eklemişler.
    " Mutlu Yıllar " mış
  • 08-01-2007, 10:32:28
    #2
    Site açılır açılmaz bunu yazdın.
  • 08-01-2007, 10:37:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gugıl amca beni beğenmiyor galiba bana bişi gelmedi
  • 08-01-2007, 10:39:01
    #4
    Türkiyenin çok saldırı alan forumu olarak sloganımızı degiştirecem.
    ilahi adatele sonsuz inanan biriyimdir. Hep derim "Eden, bulur..."
  • 08-01-2007, 10:39:36
    #5
    gokhan_ssl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gugıl amca beni beğenmiyor galiba bana bişi gelmedi

    senin çizgili pijaman yokturdur
  • 08-01-2007, 10:46:37
    #6
    türkiyedeki internet hat kapasitesi herkezin 2mbit e çıkınca ben artık düşünemiyorum.
    Bu saldırıların sonu ne olacak
    sadece 100 trojan yemiş zombie pcler 200mbit lik bir saldırı yaparsa,
    buna hangi cpu hangi router dayanacak
    firewall sektörü bu işten iyi ekmek yiyecek gözüküyor...
    Ve türk sitelerini kimse barındırmak istemeyecek
  • 08-01-2007, 10:52:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    turkler olarak hep kendi içimizde yaşıyoruz.haberlerde bile sadece türkiyeden haberler yayınlanıyor.dünyadan hiç haberler verilmiyor.ingilizce bilme oranı çok az.yani kısacası türkiyenin dışına çıkamıyoruz.hal böyle olunca bu işlerde hava atma olayına dönüşünce insanlar bilindik tanıdık sitelere saldırı yaparak kısacası çevresine hava atmış oluyor.bir ermeni sitesini saldırsa ondan kimse söz etmez , kimse umursamaz gözüyle bakacağını zannederkek bence bu yolu takip ediyorlar.
    başka bi forumda 10k üyeli forumu hackleyip bunu sizin iyiliğiniz için yaptık diyorlar sonra kendi forumunda hackledikleri sitenin mail listini dağıtıyorlar.
    iş bu durumlara gelmişken ALLAH hepimizi bu kötü durumlardan korusun!!!
    özellikle bu forumu çünkü gördüğüm kadarıyla bir çok kişi bu forumdan ekmek yiyiyor...
  • 12-01-2007, 03:26:00
    #8
    ben rüyamda google ı satın almıştım. Rüyada işte
  • 12-01-2007, 12:54:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyenin çok saldırı alan forumu olarak sloganımızı degiştirecem.
    ilahi adatele sonsuz inanan biriyimdir. Hep derim "Eden, bulur..."
    Türkiye'nin en çok saldırı alan forumu! valla hoş slogan olur, mevcut sloganın degiştirilmesini talep ediyorum